Gå til innhold

BK: Drep dråpen. En liten samling dråpebilder.


Dewil

Anbefalte innlegg

Tok en liten serie med bilder i vasken. Bildene har litt forskjellig vinkel og komp men det er fordi stativet mitt ikke tåler D700 med batterigrep og blits sånn egentlig.

 

men here goes.

 

1. versjon er i "farger":

post-26623-1232568868_thumb.jpg

 

2. versjon er i sort hvitt.

post-26623-1232568910_thumb.jpg

 

D700 med Tamron 70-300 @ f/11, -0,7ev, iso 100

sb-600 i hot shoe

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg har å utsette er at kniven er "våt" før dråpen treffer.

Ser ut som en seriemorder nå, hvis det går ann da. Det er jo tross alt dråper det er snakk om.

 

Liker idéen.

 

Og for web spiller det vel ikke stor rolle hvilket objektiv du har brukt, dog er jeg enig med alle andre, hehe...

Lenke til kommentar

Jeg syns at det manglet en del på den tekniske gjennomføringen til at noen bildene fungerer som enkeltstående. Derimot syns jeg at de fungerer fint som en serie. Men synes likevel at det mangler det lille ekstra for at jeg syns at PM skal ta det i minnemappen sin. Jeg tror kanskje at en lys blåtone i bilde. Pen tittel må jeg legge til:)

Lenke til kommentar

Takker.. Dette var litt mer konstrukivt, selv om tilbakemeldingen til Vegard ikke henger helt sammen, men skjønner poenget. ;) takker.

 

Men hva med gjennomføringen av hvert enkelt bilde, hva mangler? Må jo si det hadde kanskje hvert bedre med lyset fra en annen retning for å minske refleksjonen i dråpene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...