Gå til innhold

Billig SMS til utlandet


Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt Netcom YoungTalk en god, god stund, men, jeg bruker såvidt ikke de pengene, og tenker derved at jeg skal bytte over til OneCall snarest mulig.

 

Men, jeg sender veldig mye SMS til utlandet, og det har jeg hittil brukt Vyke til, men i det siste har Vyke vært kranglete, og ikke latt meg sende meldinger til nummer som begynner med +15, men alle andre går det helt greit til, og derfor har jeg måtte sendt meldinger slik som vanlig, der det koster 1.50kr.

 

Så derfor er spørsmålet, er det noen norske abbonement for tiden som tilbyr billigere SMS til utlandet? Eventuelt, er det noen andre programmer som er som Vyke som jeg kunne brukt? Jeg har en Nokia 7373, hvis det har noe å si.

 

Jeg er forøverig også ute etter ny telefon, om det er noe forslag der det vil lønne seg med ny telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale at du tester at SMS når frem til det eller de nummerene som du sender til i utlandet fra den nye operatøren før du bytter.

Det kan være at Network Norway, som eier OneCall og Lebara, ikke har SMS-avtale med den amerikanske operatøren du vil sende til.

Lån derfor telefonen til en kompis med Onecall, Lebara eller Network Norway og forsøk å sende en SMS til det utenlandske nummeret.

 

Merk også at SMS til utlandet alltid koster penger, og ikke er inkludert i gratis forbruk.

 

Tele 2 hadde tidligere lik pris til utlandet, men den er nå 1,49 - på lik linje med Telenor og Netcom.

Lenke til kommentar

Chess kontant global er også et alternativ, men det kommer an på hvilket land du sender mest til. Chess har hatt kampanjer hvor alt utgående til Polen og Russland har vært gratis i en måned osv. Dersom det er utland generelt, er nok Lebara, som andre har sagt, det beste alternativet. Dersom det er et konkret land, sjekk chess.no for å se hva prisene til landet er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...