Gå til innhold

Ny LCD tv. Trenger litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig bra ut:D Det var den jeg vurderte sterkest også. Tv'en skal brukes mest til sport og fifa, er det ikke bra med 100hz slik det er på panasonicen i forhold til 50hz?

Skrevet

100hz ødlegger ofte bildet har jeg erfart og lest men til sport er det greit å ha det påskrudd.

Jeg syns sortnivået ser greit ut på tven her i butikken men annbefaler deg å gå til en butikk og se selv da det er veldig individuelt hva man syns ser greit ut:)

Skrevet

Billedbehandlingen på nyere lcd skjermer er langt bedre enn tideligere, men du kan nok oppleve hakking og dobble bilder på Samsungs 5 serie.

Jeg har ikke sett panasonicen i aksjon, men tideligere kunne man ikke skru av eller regulere 100hz på panasonics lcd skjermer og det kan være litt problematisk om du ikke liker effekten det gir.

Skrevet
Billedbehandlingen på nyere lcd skjermer er langt bedre enn tideligere, men du kan nok oppleve hakking og dobble bilder på Samsungs 5 serie.

Jeg har ikke sett panasonicen i aksjon, men tideligere kunne man ikke skru av eller regulere 100hz på panasonics lcd skjermer og det kan være litt problematisk om du ikke liker effekten det gir.

Man kunne gjøre dette med PZ modellen jeg hadde på besøk men bilde ble helt forferdelig i forhold så meningen var nok tvunget 100 Hz uansett..

Skrevet (endret)

Då ville eg heller gått for Samsungen, dei er veldig gode på LCD. At du ikkje kan slå av 100Hz er ikkje bra, det er ein funksjon som kan være meir til irritasjon enn nytte.

Å studere i butikken er bortkasta med mindre du sjølv har kontroll på innstillinger og kjelder.

Har ikkje erfaring med Panasonic LCD, men ut frå det eg har lese er både 5- og 6-serien til Samsung noko som blir anbefalt.

Endret av Zeph
Skrevet

Er det noen av disse tv'ene dere har foreslått, som de selger på enten lefdal, expert, elprice eller elkjøp? Det hadde vært en fordel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...