Gå til innhold

Har noen hakkeproblemer med WoW!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt meg det nye spillet "Wrath Of The Lich King" og når jeg intallerer det så står det at jeg har får lite ram, men jeg får likkavel instalert det, så nå lurer jeg på, for spillet hakker veldig mye, om det var noen forsslag til at spillet ikke skulle hakke så mye?

Takk på fårhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mye RAM? Vet av erfaring at Wotlk suger med for lite RAM, og hvis du har for lite RAM er det lite og gjøre med det:( bortsett fra å kjøpe mer da..

Skrevet
Har du mye RAM? Vet av erfaring at Wotlk suger med for lite RAM, og hvis du har for lite RAM er det lite og gjøre med det:( bortsett fra å kjøpe mer da..

men går det ikke ann og oppdatere ramkortet til mer?

Skrevet

Står det at du har for lite RAM eller for lite skjermkortminne? De to tingene er ikke det samme (med mindre du har laptop og integrert skjermkort, og da skal det godt gjøres å slippe unna problemene med hakking uansett)

Skrevet

Du har sikkert flere slotter til flere RAMbrikker, da må du bare se hvilke du har å finne noen flere/bedre. Har du bærbar vet jeg ikke om det er så my å gjøre. å oppDATERE går ikke, men å oppGRADERE går sikkert.

Skrevet (endret)

Du har sikkert flere slotter til flere RAMbrikker, da må du bare se hvilke du har å finne noen flere/bedre. Har du bærbar vet jeg ikke om det er så my å gjøre.

Bærbare er ingen problem å skifte rambrikker i.

De fleste bærbare pcer har mulighet til å bytte HDD, Ram, nettverkskort etc. Noen kan også bytte CPU og skjermkort, men det er bare ett fåtall.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Det virker som om trådstarter ikke er helt stødig på "dataspråket", så jeg tror vi må starte fra bunnen av... Ikke noe vondt ment...

Det første vi helst trenger og vite er hvor mye RAM du har på din PC, og hvilket skjermkort du har. Hvis du ikke vet hvordan du finner denne informasjonen må du si ifra, så skal vi prøve og hjelpe deg med det... ;)

Skrevet (endret)

Hah sikkert bare hardware delen han ikke er så godt innpå da:p

Bruker du Vista eller Xp forresten? Er vell kanskje en kjøpt laptop som skal absolutt ha Vista når den ikke burde ha det. Hjalp på min bærbare når jeg først fikk den.

Endret av hanzi123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...