Kromkakejern Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Heisann. Har tenkt litt på tanken med å oppgradere fra Scooter til Lettsykkel lappen og jeg har da noen spørsmål. Er det mye styr med å oppgradere ? Vil det koste mye ? Må jeg ta kjøretimer / prøve på nytt etc ? Takk for all hjelp
Scotty Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det eneste du kan ta fra M til A1 er trafikkerfaring, samt trafikalt grunnkurs. Ellers så må du begynne så og si på bunnen på A1. Dvs kurs, kjøretimer, oppkjøring, teoriprøve... Endret 20. januar 2009 av Scotty
buundi Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg kjørte 50cc scooter i flere år og for 2 år siden bestemte jeg meg for å oppgradere. Jeg vurderte også å ta lappen på lett mc, men i og med at det er så og si samme opplæring som for klasse A så valgte jeg dette isteden. I dag er jeg den stolte eier av en Vespa gtv250 og kunne ikke drømme om å kjøre 125cc nå:-) Det tar en del tid, men det er kun moro. Du må nok regne med at det koster 10-12000.
Scotty Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 For A og A1 disse dager må man regne med 15-20.000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå