Gå til innhold

Hvilken pc bør jeg velge? Hp Pavilion dv9072 eller Hp Compaq 6735b

paali10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, jeg har hatt en hp compaq 6735b 15 tommer til nå, den er ikke så gammel fikk den til jul. Men vi har funnet ut at pcen var feillevert (fikk feil pc), og nå har jeg fott tilbud om en hp pavilion dv9072 17 wxga, kostnadfritt. bør jeg bytte til denne, hvilken er best??

HÅPER PÅ SVAR!!!

mvh: paali10

Endret av paali10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Det blir litt vanskelig uten noen spesifikasjoner.

Det ser ikke ut som noen selger HP dv9072ea ifølge prisguiden. Er det en gammel modell?

Er det forresten HP 6735b med wsxga+ og AMD zm-82 prosessor du har nå?

Du må kanskje også si hva du har tenkt å bruke den til. 17" blir litt stort hvis du skal drasse den med deg overalt.

Skrevet

Pavilion dv9072 forsvant fra markedet i begynnelsen av 2007. Jeg ville definitivt ikke takket ja til denne. Hvem forsøker å prakke på deg den gamle haugen som erstatning?

Dersom de ønsker å tilby deg en 17" Pavilion bør de i det minste tilby en dv7-1xxx serie som faktisk var i salg rundt juletider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...