Gå til innhold

Fet pc i bilen!


Anbefalte innlegg

Kan ikke noen på overklokking.no lage et prosjekt der de tar en bil og lager en pc i den med vankjøling, flat-sjerm i dash bordet, kule lys, og annet fett utstyr .

Pcen kan ligge i brønnen hvor reserve hjule skal ligge, med plexi glass over, det hadde vært drit kult. :wink:

Har flere detaljer i hode hvis noen ønsker det. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en svær Chevy med diverse planer, men den har allerede blitt utstatt to år pga. Overklokking.no :-( Hvis/når det blir noe av har jeg en 15" med touch og planer om egenkonstruerte ISA-kort for styring av de fleste elektriske funksjonene i bilen.

 

Det blir nok med planene, dessverre. Vanskelig å ta med seg to tonn bil som ikke går til en studenttilværelse i Trondheim...

Lenke til kommentar

Jeg har sett noe sånnt her på Forus! En stygg fæl bil med flere farger (lurer på om den var rød og gul?) Jeg gikk forbi den på Statoil på Forus da jeg skulle inn og ha en pølse m... nok om det, han karen (råne-geek?) hadde en schwæær skjerm midt inni midtkonsollen som han og dama (svært ung?) titte på...

 

Så hvis noen kjenner geek-råneren på Forus, få an til å skrive en guide til thomaspeck...

 

DrE

Lenke til kommentar
Jeg vet at noen som har drag raceing biler og andre biler som er raske kobler til bærbar pc og på den kan de se og stille bilens egenskaper med noen tastetrykk, men pcen er jo ikke innebyget.

Det som DrErling så kan jo ha vært en DVD spiller. :-?

Naboen min har det i sin bil.

De virkelig fete folka kobler ikke til laptops.. de veier for mye!! :D

Men PDAer ;)

 

Har en kammerat som har en Volvo med 2 bi-turboer, variable kam instillinger og automatisk høyde regulering. Styrer hele greia fra en PDA. Skikkelig neato! Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av bilen hans.

Lenke til kommentar

Kult, snart går det vel an å koble moben til oxo.

 

Skulle ikke forundre meg om det går ann å koble til Noka Communicator. Det er jo trosalt en 486 ;)

 

Kult for han med den blodtrimmede volvoen hvis han kjører rundt og råner med Communicatoren tilkoblet. Plutselig er det noen som sender han en sånn melding som "popper frem selv" inneholdende nye innstillinger på turbotrykket og til innsprøytningen, samt aktiviserer NOS ventilen han egentlig ikke hadde tenkt å bruke på vanlige veier...

 

Ser det for meg...

 

dynamite_bomb_md_wht.gif

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

windows ja, da kan det skje "diverse" feil. ser det for meg, plutselig bråstopper bilen midt på en motorvei, og det kommer en melding opp på skjermen: "your car is running to stable, and is therefor an enemy for the microsoft group. so, we have to kill you, sorry".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...