Gå til innhold

Nytt allsidig gitarstack til maks 15k. Tips?


/dev

Anbefalte innlegg

Har hatt ein del comboer opp gjennom åra, og vil no oppgradere til eit allsidig stack (head + eit 410- eller 412-cab.) pga meir scene- og utespeling.

 

Jammar mykje blues og gammal rock "til vanleg", men i bandet blir det mykje Pink Floyd og eldre 70talls. Brukar ein del PODxt til å mekke passande lydar, så det hadde vore eit pluss med fx-loop.

 

Så det eg er ute etter, er vel i grove trekk eit allsidig pedalvennleg forsterkerstack utan for mykje krims krams, og ein makspris på tilsaman 15k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt ein del comboer opp gjennom åra, og vil no oppgradere til eit allsidig stack (head + eit 410- eller 412-cab.) pga meir scene- og utespeling.

 

Jammar mykje blues og gammal rock "til vanleg", men i bandet blir det mykje Pink Floyd og eldre 70talls. Brukar ein del PODxt til å mekke passande lydar, så det hadde vore eit pluss med fx-loop.

 

Så det eg er ute etter, er vel i grove trekk eit allsidig pedalvennleg forsterkerstack utan for mykje krims krams, og ein makspris på tilsaman 15k.

Jeg fikk meg for litt siden en VOX AC50 stack med 212 cab. og den er veldig bra. Har fx-loop og greier :)

 

Er det forresten noen som vet om inngangen til fx-loopen kan brukes som inngang for annen pre-amp slik at man bare bruker sluttrinnet i ampen? Jeg har nemmelig en Fracal Audio Axe-Fx og det skulle vært gøy å høre den gjennom power amp og kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...