Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mengder med absurde problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Okei, jeg er ikke noen nybegynner når det kommer til håndtering av pc-problemer men i det siste har pcen min vist flere problemer enn jeg vet hvor jeg skal gjøre av og nå er det strengt tatt nok.

Jeg husker ikke alt, men dette er hva jeg husker.

Innimellom kommer det en feilmelding opp om at en "user32.dll" fil eller lignende ikke fungerer.

Innimellom kommer det opp en feilmelding om at chrome oppdateringer ikke funker. (har avinnstallert chrome for lenge siden).

Om jeg prøver å gå inn på nettbanken i firefox så får jeg opp en errorbeskjed om at det allerede er en javamotor som kjører. Denne feilmeldingen kommer opp to ganger.

Og nå har jeg fått nok. Restartet maskinen i dag og når jeg slår på maskinen så har Firefox reinnstallert seg selv. Den har slettet alle cookies, alle bookmarks, alle historie og alle plugins. HELT AV SEG SELV.

Jeg begynner å bli fryktelig frustrert og skjønner ikke bæret. Jeg kjører Avira antivrius, spybot s&d, adaware og ccleaner med jevne mellomrom. Maskinen er en rimelig gjennomsnittlig maskin med TinyXP rev 09 innstallert. Aldri hatt slike problemer før.

kan noen være så snill å fortelle meg hva som foregår for noe? Er ille nok at jeg når har mistet alt av bookmarks ser det ut til om ikke noe mer skal gå galt.

edit: skype extension for firefox og en Ask toolbar har innstallert seg selv i firefoxen autoamatisk. Når jeg startet firefoxen ble jeg spurt om jeg ville importere bookmarks fra IE til den akkurat som om den ble innstallert for første gang.