>Jonas< Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Dette er jo like dumt som; " Hva slags bil tenker jeg på nå?" Tayota SkiHeis? Stemmer for stenging ja.. Svar til begge: En tråd har kanskje et poeng, selv om den synes å være dum og meningsløs i starten. Når kommer poenget da?
Isbilen Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Syntes det var gøy, jeg. Gå og hat et annet sted.
Tommy_Toppen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Se på de seriøse svarene, og se på løsningen, så ser du poenget. Vi forventer ikke at en billig FWD skal være noe tess i snø, derfor gjettes det på Audi quattro, Subaru, BMW X-Drive, Mercedes-Benz 4-Matic, Honda HRV/CRV, osv..
Tommy_Toppen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det er umulig å gjette hva slags bil det er når man bare ser noen dekkspor. Ergo er denne tråden poengløs. Alle gjettet på dyre biler og firehjulstrekkere. Er tråden meningsløs da ? Endret 20. januar 2009 av Tommy_Toppen
Tommy_Toppen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Syntes det var gøy, jeg. Gå og hat et annet sted. Takk for støtten!!
kybstud Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Kunne du ikke bare skrevet det i Off-topic cafeen e. l. Egen tråd var litt waste.
MagicCheeseball Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Kunne du ikke bare skrevet det i Off-topic cafeen e. l. Egen tråd var litt waste. Waste av hva? Fælt til sutring av dere da hvis dere ikke liker tråden ikke les den da værre er det ikke.
lonnj89 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Riktig løsning er (trommevirvel, takk!): Hyundai Elantra stasjonsvogn. Hvem hadde trodd at den vesle reserve-riskokern skulle ta seg frem så bra i snø? Tipper det var neoverbakke...
perjohan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Dette var litt av en tråd. Her var det mange som har lite å gjøre. Svært lite. Inkludert undertegnede, tydeligvis, som utrolig nok gadd å lese alle innleggene :!:
tendilenz Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Ja, bare hiv deg på uten å sjekke at svaret er gitt lengre opp. Uansett, det er meldt hauger med snø til helgen og jeg ser frem til at trådstarter laster opp noen flere meningsløse hjulspor som vi kan gjette i vilden sky på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå