Gå til innhold

Hvilke spill kunne passet som film?


Anbefalte innlegg

nr 1 Pirates

nr 2 Prince of persia.

nr 3 Rick dangerus ( ok indiana jones har laga et par sånne )

nr 4 Diablo 2

nr 5 homeworld 1 og 2.

 

Dem ville ha blitt helt konge

 

 

hvorfor har ingen nevnt homeworld eller pirates, rick dangerus???

er det ingen som begynner å nærme seg 30 som leser denne post'n?

 

MR_T

Ohhhh!!! Fett Ricj Dangerous!!!! :w00t::thumbs: Dritfett :p HeHE.. Hvorfor ikke bare dran helt ut å nevne Last Ninja? ;)

 

PS: Nærmer meg sakte 30, men vil ikke tenke no på det på et par år ennå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har etterhvert blitt populært å lage film basert på spill. Snart får vi Tomb Raider 2, Deus Ex, GTA, Doom, Max Payne og Hitman.

GTA er jo allerede inspirert av en film, så da må jo i såfall den nye filmen bli en slags remake av De Palmas Scarface. Det blir jo også litt drøy siden han laget en film basert på den orginale Scarface fra 1932. Vi får da en remake av en rekmake av orginalen :scared: Hva med å finne på noe orginalt?

 

..espen..

Lenke til kommentar
En film basert på final fantasy VII hadde vært fantastisk. Leste faktisk på et forum at en animert film basert på akkurat dette spillet er på vei, men jeg tviler på det

 

Du veit vel om Advent Children? Det er basert et par år etter FF VII, det er en datafilm som Spirits Within.Og den kommer... garantert.

 

Hvorfor tviler du på en at de lager en animert film av det? De lagde en Anime film av tekken, den sugde men tekken fansa likten sikkert. Hvorfor ikke lage en om ffVII?

Lenke til kommentar
En film basert på final fantasy VII hadde vært fantastisk. Leste faktisk på et forum at en animert film basert på akkurat dette spillet er på vei, men jeg tviler på det

 

Du veit vel om Advent Children? Det er basert et par år etter FF VII, det er en datafilm som Spirits Within.Og den kommer... garantert.

 

Hvorfor tviler du på en at de lager en animert film av det? De lagde en Anime film av tekken, den sugde men tekken fansa likten sikkert. Hvorfor ikke lage en om ffVII?

Nei jeg vet ikke om Avent Cildren, er ikke helt oppdatert må innrømme det :blush:

 

Angående at jeg tvilte på at den skulle komme var fordi han/hun på forumet hadde hørt det av noen som hadde hørt det en eller annen plass..

 

Vet du når Advent Childrens kommer?

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid serien. Den er nesten en film allerede, men jeg vil se Kiefer Sutherland i rollen som Snake.

Skulle de først lage en film basert på Kojimas univers, burde de heller satse på en som virkelig kan spille... Kiefer? Åssen i huleste kom du frem til at han burde være Solid Snake?

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid serien. Den er nesten en film allerede, men jeg vil se Kiefer Sutherland i rollen som Snake.

Skulle de først lage en film basert på Kojimas univers, burde de heller satse på en som virkelig kan spille... Kiefer? Åssen i huleste kom du frem til at han burde være Solid Snake?

Den eneste som duger til å spille Solid Snake er Dolph Lundgren :thumbs:

Lenke til kommentar
Shio Wheel of Time hadde vært kult som film, men jeg ville tro at det hadde blitt en ekstremt lang film... ;)

 

Wheel Of Time burde bli lagd i en mini serie istedenfor.

mini-serie? gal mann? det måtte blitt en mega-serie, nesten såpelang men med handling som går fremover :green:

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid serien. Den er nesten en film allerede, men jeg vil se Kiefer Sutherland i rollen som Snake.

Skulle de først lage en film basert på Kojimas univers, burde de heller satse på en som virkelig kan spille... Kiefer? Åssen i huleste kom du frem til at han burde være Solid Snake?

Den eneste som duger til å spille Solid Snake er Dolph Lundgren :thumbs:

:no:

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid serien. Den er nesten en film allerede, men jeg vil se Kiefer Sutherland i rollen som Snake.

Skulle de først lage en film basert på Kojimas univers, burde de heller satse på en som virkelig kan spille... Kiefer? Åssen i huleste kom du frem til at han burde være Solid Snake?

Den eneste som duger til å spille Solid Snake er Dolph Lundgren :thumbs:

:no:

Dolph er grusom.

 

Kiefer hadde passet på grunn av stemmen er der, og han er dritgod skuespiller som agent under tidspress i "24".

 

Hvis ikke Kiefer så ville jeg tatt Hugh Jackman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...