black_sheep Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hva kan være feilen når blinklyset på venstre side ikke virker? (nødblink virker) Audi 80 cab. 1996-mod. Flotters med svar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Siden nødblinken virker så setter jeg en knapp på hendelen (heter det hendel?). Endret 18. januar 2009 av Mimir
black_sheep Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Siden nødblinken virker så setter jeg en knapp på hendelen (heter det hendel?). Den jeg "pinnen" ? Jajo, men høyresideblink virker fint da. Kanskje ikke noe å si det?
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Den pinnen, ja. Usikker på om den bare kan være ødelagt på én side, men burde da gå an?
Takkformeg Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Vil tro det er en bryter for høyre og en for venstre, så bryteren for venstre er enten gåen eller så har en ledning hoppet av eller noe sånt.
Zeph Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Om du har manual eller Haynes-bok med teikningar kan du kanskje finne noko. Tvilar på at det er ein sikring kun på den funksjonen, at det er noko på hendelen kan godt være.
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det hender det er en separat sikring for nødblink og en for vanlig blink, men ikke en for hver side vil jeg tro. Endret 18. januar 2009 av Mimir
black_sheep Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Får stikke til en audi-forhandler i morgen å høre hva de sier. Ville kanskje tro det er dårlig kontakt eller ledningstull. Har ikke sånn bok heller, auch. Skulle hatt det. Tror ikke det finns egentlig til den bilen? Sist jeg sjekket ihvertfall. Men noen big-deal kan vel ikke det her være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå