Gå til innhold

Hvem er denne snåsamannen?

RemiAndreN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

emnetittel sier vell det meste..

Fordi jeg har sett i det siste at denne såkalte "snåsamannen" dukker opp i media titt og ofte i det siste.

Jeg lurer også på hvorfor han blir kalt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv lurt på hvem mannen er og hva som er så spesielt. Et enkelt google-søk ville nok gjort nytten, men men.

Anse dette som en bump.

PS: Så på forsiden av en eller annen avis i dag at Snåsamannen har sluttet med det han holdt på med som gjorde han så kjent, hva det enn er. Han vil ikke lenger ha brev, oppringninger eller besøk.

Skrevet
Skal tro om dette er sant? Er det faktisk noen som har blitt frisk etter å ha møtt mannen?

Lurer jeg på også. Har aldri sett noen har blitt kurert. Pic's/movies or it didn't happend, Snåsamannen!

Skrevet

Hvorfor er folk så negative. Syntes igrunn når folk ikke engang har fått det mot-bevist det som de argumenterer for, så kan de like godt holde det for seg selv. At det står i media at de er skeptisk til han, betyr ikke at jeg også blir skeptisk.

Skrevet
Overnaturlig mann som kan kurere hjertesykdommer bare ved å se/ta på passienten. Han la opp karrieren tidligere i uka.

Er vel ikke bare hjertesykdommer det er snakk om.

Mamma er fra Snåsa. Hun sa at Snåsakaillen bodde ved siden av ungdomsskolen da hun var liten, og allerede da var det litt mystisk rundt han.

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...