ZyNTaX_1337 Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få den beste prisen på HTC Touch HD i Bergen?
Lionel_Luthor Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få den beste prisen på HTC Touch HD i Bergen? Gå til din nærmeste Elprice butikk, der vil den være billigst.
ZyNTaX_1337 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få den beste prisen på HTC Touch HD i Bergen? Gå til din nærmeste Elprice butikk, der vil den være billigst. Jeg fant den til 4199 med telenor frihet på elprice, men så annonse i BA der Mobilxpressen hadde den til 3999 med frihet, så skal der å kjøpe en nå :-)
Lionel_Luthor Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få den beste prisen på HTC Touch HD i Bergen? Gå til din nærmeste Elprice butikk, der vil den være billigst. Jeg fant den til 4199 med telenor frihet på elprice, men så annonse i BA der Mobilxpressen hadde den til 3999 med frihet, så skal der å kjøpe en nå :-) Okei, så bra da Gratulerer så mye med ny telefon da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå