Gå til innhold

Populære .eu-domener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene.

F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. :dribble:;)

Skrevet
Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene.

F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. :dribble:;)

Er egentlig ikke lov å kjøpe et domene kun for å selge det videre.

Skrevet

Men en kan kjøpe domene og bruke det til noe enkelt (for eksempel sau.no, elg.no og ulv.no)? Så når noen "har krav" på det, så må de kjøpe det av deg?

Skrevet
Men en kan kjøpe domene og bruke det til noe enkelt (for eksempel sau.no, elg.no og ulv.no)? Så når noen "har krav" på det, så må de kjøpe det av deg?

Det er det mange gjør ;) . Vanskelig å kontrollere om folk kjøper domene kun for vidresalg.

Skrevet

Genialt! Merkelig at ingen har kommet på det før. :hmm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja det var ironisk, domenehaier er omtrent like gamle som selve Internett og ikke er de særlig godt likt heller. ;)

Skjønner at domene er populære det er jo ganske enkelt å huske og for internasjonale bedrifter som opererer i Europa er det jo et fint kompromiss. :)

Skrevet

Tviler på at den siden som evt. får kontrollen over til.eu vil inngå noen som helst avtale til den "motsatte" siden :ph34r:

Dvs. Nei-til-EU bevegelsen vil neppe gi Ja-til-EU folket ja.til.eu subdomenet :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...