Gå til innhold

meldingsikonet driver å blinker

Sensei

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen godtfolk.

Fikk meg en Samsung Innov8 i går og er storfornøyd så langt. Men meldingsikonet driver å blinker på den. Noen som vet hva grunnen kan være?

vet at det kan være indikasjon på at en mld prøver å bli sendt, eller noe sånt. men den har gjort det helt fra starten, og det er ganske irriterende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgen godtfolk.

Fikk meg en Samsung Innov8 i går og er storfornøyd så langt. Men meldingsikonet driver å blinker på den. Noen som vet hva grunnen kan være?

vet at det kan være indikasjon på at en mld prøver å bli sendt, eller noe sånt. men den har gjort det helt fra starten, og det er ganske irriterende...

Noe slikt minner meg om at det er en melding som ligger i utboksen din som ikke har blitt sendt av en eller annen merkelig grunn. Ellers kan det hente at det har noe med MMS/GPRS oppsettet og gjøre, som gjør at du ikke får lastet ned en MMS melding eller noe slikt som du har fått?

Skrevet

Har fått løst det nå. Og som jeg sa i en annen post så er grunnen at man fortsatt har meldinger på sim-kortet fra den gamle mobilen når man bytter. Dette fikses ved å gå inn på meldinger-valg-sim meldinger. Så er det fiksa :)

for de som måtte lure på det...Ha en aldeles strålende dag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...