Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Armed Assault på nett? Play.com er så trege


Anbefalte innlegg

Jeg har da bestilt Armed Assault fra play.com, men det er ca 2 uker siden og den står enda på "Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives".

Og på hardware.no så står det at de selger bare Queens Gambit, som er en expansion, på cdon.com og en annen side hvor de ikke har spillet på lager.

 

Vet dere om noen andre steder jeg kan bestille det? Jeg har ikke sjekket i butikkene rundt omkring fordi jeg er ganske sikker på at det ikke er der når det ikke finnes på EN norsk nettside. Finnes det noen måte jeg kan sende et brev/klage til play.com at de burde få det inn eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se der ja, takk skal du ha. Er Amazon/Megastore pålitelige da?

Amazon er veldig paalitelig. Har bestilt ofte baade fra amazon.co.uk og amazon.de (bor i Tyskland), og har aldri hatt problemer. Sist jeg bestilte fra amazon.co.uk sendte jeg bestillingen soendag kveld 21. Desember, og varen laa i posten paa julafta!

 

Edit:

Maa ogsaa foeye til at jeg bestilte en DVD-player fra amazon.de for et paar maaneder siden, og den fungerte ikke helt slik den skulle. Jeg fylte ut et formular fra deres hjemmeside, sendte den tilbake, og prisen paa DVD-spilleren + porto ble tilbakebetalt i loepet av noen faa dager, uten noe kluss.

Har ogsaa byttet et paar andre varer med defekt, hvor de betaler alle mellomkostnadene.

Endret av Patton
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Herregud, jeg vet dette er en gammel tråd men nå må jeg få det ut;

På play.com så har de ikke hatt ArmA på lager siden Januar, da jeg bestilte det. Venta i to uker før jeg avbestilte det så bestilte jeg det på amazon.co.uk. Der hadde de det inne i kanskje 2 uker etter jeg hadde bestilt det, men de sendte det aldri. Nå har det de ikke på lager og det er nesten en måned siden jeg bestilte det der. Herregud å treige de sidene er. Jeg hadde trodd litt mer om de..

Lenke til kommentar

:(

 

Det var kjipt. Maks uflaks at det skjer baade paa play.com og amazon.co.uk. Ja, jeg hadde ogsaa trodd litt mer om de, men jeg kan bare snakke av egen erfaring. play.com har jeg ofte opplevd at de har vaert trege, men amazon er en sjeldenhet (og da var de allerede out-of-stock i det jeg bestilte).

Lenke til kommentar
Herregud, jeg vet dette er en gammel tråd men nå må jeg få det ut;

På play.com så har de ikke hatt ArmA på lager siden Januar, da jeg bestilte det. Venta i to uker før jeg avbestilte det så bestilte jeg det på amazon.co.uk. Der hadde de det inne i kanskje 2 uker etter jeg hadde bestilt det, men de sendte det aldri. Nå har det de ikke på lager og det er nesten en måned siden jeg bestilte det der. Herregud å treige de sidene er. Jeg hadde trodd litt mer om de..

 

Hei! Du kan laste ned ARMA Gold edition (ARMA + Queens Gambit) fra nettsiden:

http://www.sprocketidea.com/zencart/index....p;products_id=6

Det koster 25.60 € og det er en lovlig kopi med cdkey!

Da kan du spille om en liten time om du vil :)

Lenke til kommentar
Ja jeg vet det. Men jeg vil liksom ha det på DVD, fordi jeg vet at jeg kommer til å formatere pcen igjen liksom. Og da kan jeg vel ikke skaffe meg det igjen uten å kjøpe det? Og med cd-keyen osv osv. Men takk for svaret

det er jo ikke noe problem, du bare kopierer filen på en DVD når den er lastet ned... :thumbup:

Endret av Osecia
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du kan laste ned på nytt seinere.

Du velger selv hvordan du vil gjøre det.

 

Men det er gjerne 2 koder som må til, CD-Key som gjelder uansett og en Activation key som gjelder for 3 installasjoner. Når du har burkt de 3, så sender du bare mail til Sprocket og får ny activation key og kan reinstallere 3 ganger til.

 

Har en tysk versjon som jeg har testet ut dette på. Fungerer som bare det. De har forresten god nedlastingshastighet.

 

1.14 er siste patch

1.15 er i beta akkurat nå.

 

Anbefaler ACE som mod, som pr dags dato er på versjon 1.06.

Lenke til kommentar
Ja jeg vet det. Men jeg vil liksom ha det på DVD, fordi jeg vet at jeg kommer til å formatere pcen igjen liksom. Og da kan jeg vel ikke skaffe meg det igjen uten å kjøpe det? Og med cd-keyen osv osv. Men takk for svaret

 

Og du trenger ikke å ha DVD-plata i for å spille, bare en gyldig CD-KEY (selvfølgelig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...