Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan viser jenter hint egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått hint hele tiå og det kan være alt fra et smil til at de tar deg i hånda eller setter seg i nærheten av deg, men slike signaler er vanskelige å tolke. Det er ikke alltid de mener det de ser ut til å mene. Jenter er kompliserte og dama mi ga mange hint og sier at det var noen jeg ikke tok med det første... :p

Endret av Andrew-91
Lenke til kommentar
jeg har alltid lurt på dette, er jo umulig å forstå når en jente hinter til at hun liker deg og når hun bare er vanlig.

så sett i gang å fortell, hvordan hinter du som jente til at du liker en?

hannkjønn kna også poste hvis de føler for det :p

Du har 30 år med intense studier fremfor deg, gratulerer. Ved bestått eksamen vanker fri plass på psykriarisk klinikk.

 

Gjør det heller enkelt, vær direkte og krev det samme tilbake. Drit i hint, hint er for kyllinger!

Lenke til kommentar
Hvis det hjelper så er det ikke noe letter å forstå dere gutter heller ;)

Det er vel egentlig ikke så lett å tolke hint, fordi alle er så forskjellige...hehe :roll:

Hilsen Jente 17år :)

 

 

Vet ikke hvordan det er for dere jenter, men er nok en del visdom i det du sier.

Vi er alle forskjellig og tolker ting forskjellig fra andre.

Derfor er det også vanskelig å ha en fasit på hvordan jenter gir hint, fordi di er forskjellige :p

Lenke til kommentar

Jeg skal gjøre det meget enkelt for dere.

 

All oppmerksomhet, seriøst all fukkins oppmerksomhet dere får er tegn på interesse. Det er alt fra øyekontakt, at hun sier "hei", setter seg ved siden av deg, er i nærheten av deg ofte for ingen spesiell grunn, klasker deg på rumpa, tar deg i hånden, snakker med deg osv.

 

 

Its interest all the way! Der sparte jeg dere jaggu for mye trøbbel. Lenge leve meg! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre det meget enkelt for dere.

 

All oppmerksomhet, seriøst all fukkins oppmerksomhet dere får er tegn på interesse. Det er alt fra øyekontakt, at hun sier "hei", setter seg ved siden av deg, er i nærheten av deg ofte for ingen spesiell grunn, klasker deg på rumpa, tar deg i hånden, snakker med deg osv.

 

 

Its interest all the way! Der sparte jeg dere jaggu for mye trøbbel. Lenge leve meg! :w00t:

 

 

"Klapp, Klapp" Godt sagt, sa noe lignende tidligere og all oppmerksomhet er vel den enkleste måten å si det på :p

Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre det meget enkelt for dere.

 

All oppmerksomhet, seriøst all fukkins oppmerksomhet dere får er tegn på interesse. Det er alt fra øyekontakt, at hun sier "hei", setter seg ved siden av deg, er i nærheten av deg ofte for ingen spesiell grunn, klasker deg på rumpa, tar deg i hånden, snakker med deg osv.

 

 

Its interest all the way! Der sparte jeg dere jaggu for mye trøbbel. Lenge leve meg! :w00t:

 

 

Jeg kjenner meg igjen i mye av dette :) samt at jeg prøver å få tid alene med ham sånn at vi kan snakke sammen, se film sammen, generelt bare være alene sammen, og så er det ikke noe jeg synes er morsommere enn å kile ham, eller lekesloss, ettersom man da får kroppskontakt uten at det er for skummelt^^ .. og så ender det jo gjerne med at han holder rundt meg ;) (Det er uansett noe jeg tror kan funke begge veier ^^)

 

Men når det gjelder gutter jeg ikke ønsker å ha som noe annet enn venn så gjør jeg ikke det. Vi kan gjerne snakke masse, men jeg har sjeldent eller aldri kroppskontakt med guttevenner.

Lenke til kommentar
ikke[/u] det. Vi kan gjerne snakke masse, men jeg har sjeldent eller aldri kroppskontakt med guttevenner.

Noe som stemmer for de fleste kvinner, men så har vi grupperingen luremus da... Pluss den gruppen som aldri vet hva de vil... Samt dem som bare MÅ ha en bekreftelse... Oh... Til sammen blir dette et salig kaos. Er det rart TS stiller sitt spørsmål? For en kan _aldri_ vite hva som ligger bak en kvinnes ord.

Lenke til kommentar
Hvis det hjelper så er det ikke noe letter å forstå dere gutter heller ;)

Det er vel egentlig ikke så lett å tolke hint, fordi alle er så forskjellige...hehe :roll:

Hilsen Jente 17år :)

 

Jaså, er det ikke et hint når du og en gutt gjør et prosjekt sammen alene på datarommet på skolen og gutten får bone? :innocent:

Lenke til kommentar
Hvis det hjelper så er det ikke noe letter å forstå dere gutter heller ;)

Det er vel egentlig ikke så lett å tolke hint, fordi alle er så forskjellige...hehe :roll:

Hilsen Jente 17år :)

 

Jaså, er det ikke et hint når du og en gutt gjør et prosjekt sammen alene på datarommet på skolen og gutten får bone? :innocent:

 

Hehe, ja det er et tydelig hint. Men jeg tenkte mer generelt :)

Lenke til kommentar
ikke[/u] det. Vi kan gjerne snakke masse, men jeg har sjeldent eller aldri kroppskontakt med guttevenner.

Noe som stemmer for de fleste kvinner, men så har vi grupperingen luremus da... Pluss den gruppen som aldri vet hva de vil... Samt dem som bare MÅ ha en bekreftelse... Oh... Til sammen blir dette et salig kaos. Er det rart TS stiller sitt spørsmål? For en kan _aldri_ vite hva som ligger bak en kvinnes ord.

 

Det er fins ikke luremus, bare pysete gutter som ikke klarer å eskalere/make a move mens vinduet er åpent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...