Trueman28 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Har fire SVÆRE hull.Alle må rotfylles.Hva koster en royfylling ? Jeg vurderer trekke to av tennene.De bakerste der jeg ikke merker det så godt som de foran.Takk for hjelp her
Stany Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Har fire SVÆRE hull.Alle må rotfylles.Hva koster en royfylling ? Jeg vurderer trekke to av tennene.De bakerste der jeg ikke merker det så godt som de foran.Takk for hjelp her Tipper rotfyllingen blir kostende omtrent 1500+, spørs hvor mye arbeid og hvor lang tid prosessen tar. Jeg har selv rotfylt og trukket tenner..Det er ganske kjipt å mangle tenner, så om du har pengene er det nok best å rotfylle . Hvor i Norge bor du? Om du er student kan du evt få noe av tannlege utgiftene tilbake igjennom studentforeninger ol..
Anterialis Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Dra til Polen og fiks tenna her =) Er veldig flinke tannleger her (jeg mener det), men mye billigere. Jeg kødder ikke! Sjekk det ut Koster kun et par hundre kroner (kun håndbagasje) hvis du er tidlig ute for flybillett tur-retur.
Ueland Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Tallene er veldig mye mer varierende enn som så! Tannleger vil motsi seg trekking om du er ung nok, og å erstatte hele tannen med en falsk en vil koste rundt 20 000. Rotfyllinger starter på 1500, og vil kunne ende på 5000 avhengig av størrelse. Du kan og risikere å måtte en falsk "tannbit" over rota igjen i ettertid om tanna blir for svak. Da snakker du 5000 kroner til. Så i verste fall snakker man fort om 40 000 i verste fall. Ble litt bekymret for å måtte rotfylle selv en stund, og selv om jeg slapp det da velger jeg nå å gå til tannlegen hver 6.mnd for kontroll så jeg slipper at hull vil utvikle seg så mye, for som man ser blir prisen veldig mye høyere når "alt går galt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå