Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

De nye "plast" skiltene 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det eu logo på de?
Er da bare snakk om utbytting av materiale de lages med så nei, jeg vil ikke tro at de lages med EU-merke eller noe slikt, ikke er vi medlem i EU heller så hvorfor det skulle være EU-merker på er for meg litt uforståelig :)
Skrevet (endret)

Var flagg jeg tenkte på.

Men får man plast skiltet i:

Den typen med store bokstaver/tall. (gammel)

Den litt nyere typen med fine former på bokstaver/tall. (ganske ny)

Eller den med flagg? (ny)

Endret av Espein
Skrevet
Får nok bare den nyeste typen, selv liker jeg den "digitale" typen :)

Enig at den "digitale" er den fineste ! Nyeste typen med flagg ser ut som et polsk skilt spør du meg !

Skrevet

Bare å gå rundt på en parkeringsplass da å knerte litt på reg.skiltene på hammer da...:p

Tusen og en knas hvis de ikke har no sånn anti-knus materiale da... :!:

Skrevet

Plastskiltene passer ikke i skiltrammer laget for aluminiumsskiltene med flagg. Plastskiltene er tjukkere. Var å hentet et sett hos Statens Vegvesen i dag.

Noen som vet hvor man får tak i skiltrammer som passer?

Skrevet
Plastskiltene passer ikke i skiltrammer laget for aluminiumsskiltene med flagg. Plastskiltene er tjukkere. Var å hentet et sett hos Statens Vegvesen i dag.

Noen som vet hvor man får tak i skiltrammer som passer?

Hvis de ikke er tykkere en gammeltypen (1971-2001) så passer de vel i den typen skiltholdere?

Skrevet (endret)

Siden sverige har plastikkskilt også, så regner jeg med att skiltholdere fra DEKALTRIM passer :)

EDIT: Jepp, det har de! 169,- med egen tekst :)

Dette sendes fra Sverige, men de sender så du slipper toll, og har rask levering, etter egen erfaring..

Endret av Espein
Skrevet
Plastikkskiltene er tjukkere enn metallskiltene med og uten nasjonalitetsmerking, og passer ikke i gamle skiltrammer.

Det blir jo for domt å måtte kjøpe nye skilrammer pga man blir tvunget til å kjøpe de nye plastskiltene :dontgetit:

legg ut et bilde ja!

Gjest medlem-98070
Skrevet (endret)

Kan få nye skilter på en gammel bil med gamle skilter for 400 kr ikke san t?

Endret av medlem-98070
Skrevet
Plastikkskiltene er tjukkere enn metallskiltene med og uten nasjonalitetsmerking, og passer ikke i gamle skiltrammer.

Det blir jo for domt å måtte kjøpe nye skilrammer pga man blir tvunget til å kjøpe de nye plastskiltene :dontgetit:

legg ut et bilde ja!

Hvem tvinger deg? Behold de gamle skiltene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...