Gå til innhold

Dritt lei rpg, rts og fps?


Anbefalte innlegg

Lure på om det snart kommer noen skikkelige grøsser spill for nå er jeg ganske lei av rpg, rts og fps spill noen som husker The Legacy" fra Microprose? Skikkelig skummelt med asyl og hemlige undejordiske tunneler og cybespace osv ganske kult men det er jo noen år siden så dere som er yngere enn 18 år husker sikkert ikke dette spillet men det var noe av det beste grøsser spillet jeg har spilt! 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lure på om det snart kommer noen skikkelige grøsser spill for nå er jeg ganske lei av rpg, rts og fps spill noen som husker The Legacy" fra Microprose? Skikkelig skummelt med asyl og hemlige undejordiske tunneler og cybespace osv ganske kult men det er jo noen år siden så dere som er yngere enn 18 år husker sikkert ikke dette spillet men det var noe av det beste grøsser spillet jeg har spilt! 8)

 

Forsåvidt enig, begynner å bli klar for noe med skikkelig stemning. Men vi behøver vel ikke kaste ut barnet med badevannet :wink:

Lenke til kommentar

Er delvis enig med deg der WarLord)_ZeZar men igjen Doom 3 er fps spill samma som Quake, Unreal osv :) men skummelt er det sikert likevel jeg har ikke spillt alpha versionen så jeg hvet ikke bare sett bilder hehe

Nå vill jeg ha spill med spøkelser, gjenferd osv skikkelig skummelt med tåket kirkegårder om natten sinnsyke videnskapsmenn osv med rare underjordiske tunneler med rare monstere. 8)

Lenke til kommentar
Er du lei av fps, rts og rpg så har du har jo alltid den gode gamle "pek og klikk" spillsjangeren. Om du er noe over 18 år, så husker du kanskje King's Quest serien? Ny versjon av KQ-2 som fungerer til dagens PC'er.

 

Ehh, hvorfor over 18 år??

En ting til: Doom 3 er jo et grøsser spill, mer eller mindre!

 

 

Han tenker vel på de som faktisk satt og spilte spillet med en gang Kings Quest 1 og 2, space quest 1 og 2, hero's quest og quest for glory kom ut etc...! Alle de seriene er jo klassikere delux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...