Tommsern92 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hallo, har mistet nøklene til scooteren min, Gilera Runner SP50 2005 modell. Er det noen måte jeg kan få nye nøkler på? Har hørt noe om at jeg kan finne rammenummeret så kan de lage en ny nøkkel, er det noen som kan bekrefte dette?
daruu Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ta kontakt med en gilera forhandler, de burde kunne skaffe deg ny nøkkel evt ny tenningslås (er mulig du må ha med vognkort eller lignende for å få slipt nøkkel ihvertfall)
Tommsern92 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Okei, tusen takk for kjapt svar:)
KNB Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har du ikke den platen med et serienummer på som følgte med nøkkelen? Du skal kunne på en ny nøkkel hvis du oppgir dette nummeret
Tommsern92 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Nei har ikke det:/ Men står det noe i vognkortet som kan hjelpe meg så jeg får ny nøkkel da?
Tommsern92 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Kan et understellsnummer hjelpe meg noe?
Petaaar Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Kan et understellsnummer hjelpe meg noe? kanskje, men tror ikke det er synkoronsiert opp mot hverandre, sikker på at det ikke står noe på tenningslåsene da? skal du bare ha den til og gå,, kan du jo altids bare koble litt bak og lage en egen tenningslås? Lås sett eneste jeg fant i farta,
Tommsern92 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Er det sånn at jeg må bryte opp for å finne nummeret på tenningslåsen? Og det låsesettet du fant, hvordan bruker man det? Er litt newbie på dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå