Bone Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Heisann! Har rundet "Story Mode", og driver nå med Free Play.. har igjen "siste film" bare! Mangler her 30 artifacts og 5 postkasser.. Uansett, jeg driver på første brett på Last Crusade, The Hunt for Sir Richard.. Jeg har "parcel"-en som forteller meg både hvor Artifacts og Parcels i hvert brett er, men nå skjønner jeg ikke så mye.. Jeg har gått igjennom brettet et par-tre turer, men det er kun EN plass hvor piler peker, og det er her: Men, jeg finner ingenting.. Jeg har også gått til WikiCheats, hvor det står følgende om der pila peker: Artifact PieceHigh Jump & Glass Shattering or Explosives To the right of the start, use a female character to high jump to the rope and then to the balcony. Destroy the windows with either a glass shattering power or explosives. Collect the artifact from inside. http://www.wikicheats.com/index.php/LEGO_I...gh/Last_Crusade Men, glasset som knuses her -så vidt jeg kan se- er jo bak avataren til min spillende karakter, altså oppå balkongen der, og ikke under der som pila vises! Og, den mener jeg nå å huske at at den har jeg tatt.. Så hva er det da pila peker på? Noen som kan huske dette brettet!? Jeg har 9 artifacts og postkassa.. Takker så meget for hjelp!
Bone Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 hmm.. Det er så typisk.. Etter å ha prøvd og prøvd og prøvd, og SÅ spør om hjelp, så klarer jeg det på ett minutt etterpå.. Hvis noen skulle være interessert, så har jeg glemt å kjøre sykkelen over kjeglene på andre siden av broen.. Takker allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå