morgan_kane Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Trur laptoppen min er full av støv. hvordan kan man fjerne det støvet uten å skru opp? vifta bråker som et uvær.
Tommsern92 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Hm, prøvd sånn lufttrykk på boks eller noe?
Coitus Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Der hvor det er mulig =) Men vær forsiktig når du blåser hvor varmluften kommer ut. Kan være en idé å skru av pcen når du blåser der. Og prøv å gjør det utendørs. Ellers vil det sveve mye drit på rommet ditt
morgan_kane Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Tror dokker at en kompressor blir å ha et for høyt trykk?
Tommsern92 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ja, tror det blir altfor høyt trykk for de små viftene i en bærbar pc. Sjekk ut noe på clas ohlson om du har en butikk i nærheten. Vet de selger dette.
morgan_kane Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 har ingen clas ohlsen butikk i nærheten. trur eg teste med kompressorn.
morgan_kane Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Dem hadde faktisk sånn trykkluftsboks på skolen som jeg fikk låne. det var ikke så mye støv som for ut men PCen er i alle fall helt lydløs nå. på høy ytelse. vanligvis ville den begynt å suse med en gang den kom på høy ytelse og med en gang jeg startet et spill.
mortex2008 Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jepp Dette var en god link. Jeg skal kjøpe ny bærbar og er bekymret for akkurat det samme, men nå vet jeg skal kjøpe inn en slik boks samtidig med PC.... :-) M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå