Nauz Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Takk for mange gode råd!Men hva skal jeg gjøre når 28 tommer tv'en min ikke er hd. Noe vits å sitte med en rx-v663 som kan spille hd/blu-ray når ikke tv'en strekker til? Tenker jo jeg skal flytte ut en gang hjemmefra 2-3år. Da vil jeg nok skaffe meg ny tv. Men det blir vell isåfall ikke før da jeg kan utnytte hd'en. worth it? Hvordan kan du være så sikker på at du kommer ikke kommer til og kjøpe deg tv i mellomtiden. Jeg ville satset på ny teknologi når en først skal handle, så er du på den sikre siden.
Junkers Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Takk for mange gode råd!Men hva skal jeg gjøre når 28 tommer tv'en min ikke er hd. Noe vits å sitte med en rx-v663 som kan spille hd/blu-ray når ikke tv'en strekker til? Tenker jo jeg skal flytte ut en gang hjemmefra 2-3år. Da vil jeg nok skaffe meg ny tv. Men det blir vell isåfall ikke før da jeg kan utnytte hd'en. worth it? Hvordan kan du være så sikker på at du kommer ikke kommer til og kjøpe deg tv i mellomtiden. Jeg ville satset på ny teknologi når en først skal handle, så er du på den sikre siden. Jeg tror du må tenke litt forbi avspileren og prisen på denne. Selv har jeg en forholdsvis avansert hjemmekino med skikkelig lyd og 100" bilde fra en HD ready projektor. Men, jeg har ikke bluray spiller. Det er tre grunner til det: -Forskjellen på 720p blide med den oppskalerende DVD spilleren jeg har og bluray er ikke stor. -Jeg har en stor og voksende DVD samling og ønsker ikke å betale det dobbelte for filmer. -HD-lyd fra bluray står på ønskelisten men krever at jeg investerer i ny receiver til minimum 4500,- Hadde jeg derimot ikke hatt mange DVDer, eller god DVD spiller og HD-ready projektor, og uansett skulle investert i en nye receiver, hadde nok beslutningen gått i favør av bluray. Det finnes også bluray spillere som oppskalerer DVD bra, og de koster ikke stort mer enn en bra DVD spiller. Endret 1. februar 2009 av Junkers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå