Gå til innhold

Skal kjøp av ny Tv, 37-42 (6-8 k)


Anbefalte innlegg

Vell, tror vi har vært ganske heldige idag egentlig. Vi var innom elkjøp på lørdag, pga vi hadde lagt av en 42pg3000. Men de hadde ikke klart å skaffe den på 10 dager. Der sto han å løyg til oss, og vrei seg unna den annonsegarantien. Vi ringte kundeservice når vi kom hjem, å de sa at det var dårlig oppførsel av Elkjøp Tromsø, å at vi bare skulle kreve en rabatt eller kompansasjon. Når Elkjøp Tromsø igjen prøvde seg på mandag, tok min forloved fatt :D

Hun ringte til Elkjøp Kundeservice og fikk dama der så sint at hun ringte Elkjøp Tromsø.. Usikker på hva hun sa, men da fruen dro på elkjøp, fikk vi en 42PG6000 til prisen av den 42PG3000.. 6000 kr :D Meget godt kjøp? :p

Nei, send damene, de fikser alt..

 

Men nå som jeg har den i hus, er det noen jeg må tenke på? "innkjøring"?, Noe annet? :)

 

Egentlig så bør du ikke tenke på noe, jeg ga blanke i innkjøringperioden som mange andre da dette er høyt overdrevet. Man får ikke problemer på denne skjermen hvis man bare bruker hodet litt... Nå kjører jeg bildemodus Ekspert 1 har satt hvitbalansen til medium, slått av støyreduksjon ellers har jeg innstillingene skjermen kom med og syntes dette ble perfekt. Du kan også gå på kofferten ALT og sette ISM-metode til Orbiter da flytter bilde seg litt hver annen min uten at dette merkes, dette er en grei fungsjon for å slippe innbrenning ellers kan du bare gi gass.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...