Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan skaffe dop?++


TheBoyGirl

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sliter en del med psykiske problemer og har tenkt til å ruse meg. Har da en del spørsmål ang det. Vet at det ikke er smart å ruse seg, men er så jævla lei nå. Tankene invaderer hodet mitt totalt.

 

Skal lism roe tankene, bli likegyldig og ikke bry meg om problemer. Hva burde jeg bruke? Vil helst ta piller... og det skal lism ikke koste så jævla mye heller.

 

Hvordan skaffer jeg det? Hvordan vet jeg hvem som selger det og sånn?

 

Hvordan går man fram? Vet jo at folk bruker spesielle ord.. Forslag?

 

Hva er sansynligheten for at de selger til meg? Er jente, 15 år..

 

Har leste en del på internett, men får lism ikke helt svar på ting. Håper jeg får det her :) Fant ikke helt ut hvor jeg skulle poste denne, men virka mest logisk her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslår at du redigerer spørsmålet så du ikke spør om hvordan du kan skaffe dop da det ikke er lov å spørre om her på forumet da det oppfordrer til ulovligheter.

 

Du har en veldig feil holdning til narkotika, så vil egentlig ikke anbefale deg å ta noe som helst. Narkotika løser aldri problemene dine, det lager heller flere. Det gjelder også alkohol. Hasj kan jo være noe å prøve?

Endret av Skagen
Fjernet tips om bruk av stoff.
Lenke til kommentar

Tråden stenges da den oppfordrer til brudd på norsk lov. Istedet for å kjøpe potensielt livsfarlig stoff igjennom heller lugubre kanaler, vil jeg oppfordre trådstarter til å istedet kontakte fastlegen din. Fastlegen kan igjen henvise deg til de fagpersoner som kan hjelpe deg med dine psykiske lidelser. Vanlig dop/stoff vil bare gjør vondt verre.

 

Reaksjoner på moderering gjøres som vanlig pr. PM/melding.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...