Gå til innhold

USB Hub'er. Stor forskjell på dem?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

Har en Dell XPS m1330 som det bare er 2USB porter på og jeg bruker alle til mus og tastatur. Er litt tungvindt å dra ut tastaturet når jeg skal koble til scanner, mobil, osv. Jeg har da tenkt å kjøpe meg en USB hub.

 

Ser det er USB hubber fra 50kr til godt over 1000 lappen. Er det veldig stor forskjell på på de som ligger i 250-300kr klassen, eller er det alt for lite å gi for en HUB? jeg skal ha en med strømforsyning har jeg tenkt.

 

Noen som har noen gode råd til en god HUB? Har sett i prisguiden, men blir ikke alt for klok på det.

 

Core2duo :)

Endret av Core2dou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste du må være obs på med en hub er at Windows kan klusse til enkelte ganger og kalle huben for "Ukjent enhet" og lignende.

Og derved forårsake at alle enheter koblet til ikke fungerer, har skjedd med meg 2-3 ganger og min hub fra komplett som har egen strømforsyning.

 

Da var jeg tvunget til å røske ut USB kabel og strømkabel og la den hvile i 10 sekunder for å tømme dens interne minne før jeg koblet det opp igjen.

Om jeg tok strømmen eller kun USB kabelen så forble problemet der... Windows er klønete til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...