Lampen Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hei i dag fikk jeg beskjed at jeg var banna når jeg logget på steam, Og jeg har ingen ide om hvorfor. - har bare spilt cs på lan for ca 1 uke sia. spiller ikke så ofte, noen ganger litt pub. - på lanet spilte jeg UTEN CHEAT. Men jeg brukte 16-bit og kniv skin. Hvorfor i huleste er jeg bannet. Vi hadde ikke engang nett på lanet. jeg vet man kan bli bannet fordi noen skins forandre exe filma, har det skjedd? råd om hvordan jeg kan få tilbake accen min? Endret 10. januar 2009 av Lampen
ull50kk Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hei i dag fikk jeg beskjed at jeg var banna når jeg logget på steam, Og jeg har ingen ide om hvorfor. - har bare spilt cs på lan for ca 1 uke sia. spiller ikke så ofte, noen ganger litt pub. - på lanet spilte jeg UTEN CHEAT. Men jeg brukte 16-bit og kniv skin. Hvorfor i huleste er jeg bannet. Vi hadde ikke engang nett på lanet. jeg vet man kan bli bannet fordi noen skins forandre exe filma, har det skjedd? råd om hvordan jeg kan få tilbake accen min? Du kan håpe på at de vil unbanne deg vist du sender de en mail, for å forklare siuasjonen. Så da skal det nokk gå bra
Kontorstol Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Så vidt jeg vet unbanner steam aldri, og de har ingen unntak. Det var ihvertfall det jeg fikk vite når jeg ble bannet for et par år siden,
Lampen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 ja det sto det samme. At de under ingen omstendigheter vil unbanne meg. ER SERIØST PIST OFF!
Jooakim Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Kjøp ny CS(:S)-konto! VAC banner ikke på grunn av skins - med mindre du har "colored skins" fra en cheat.
Shax# Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det skjedde noe lignende med en jeg kjenner, han hadde ikke spilt på to dager. Når han logga innpå igjen var han banned. Han hadde ikke cheata elns.
zevres Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hei i dag fikk jeg beskjed at jeg var banna når jeg logget på steam, Og jeg har ingen ide om hvorfor. - har bare spilt cs på lan for ca 1 uke sia. spiller ikke så ofte, noen ganger litt pub. - på lanet spilte jeg UTEN CHEAT. Men jeg brukte 16-bit og kniv skin. Hvorfor i huleste er jeg bannet. Vi hadde ikke engang nett på lanet. jeg vet man kan bli bannet fordi noen skins forandre exe filma, har det skjedd? råd om hvordan jeg kan få tilbake accen min? Du kan håpe på at de vil unbanne deg vist du sender de en mail, for å forklare siuasjonen. Så da skal det nokk gå bra Når steam banner enn account så kan di ikke unbanne deg igjen, du må få spilet på nytt, eller få dem til å registrer spilet på enn ny account.
Jooakim Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Det skjedde noe lignende med en jeg kjenner, han hadde ikke spilt på to dager. Når han logga innpå igjen var han banned. Han hadde ikke cheata elns.VAC har noe som heter delayed ban, som gjør at en kan bli bannet opptil flere måneder etter at du cheatet. ;-)Når steam banner enn account så kan di ikke unbanne deg igjen, du må få spilet på nytt, eller få dem til å registrer spilet på enn ny account.Feil. De KAN unbanne en konto.
zevres Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Det skjedde noe lignende med en jeg kjenner, han hadde ikke spilt på to dager. Når han logga innpå igjen var han banned. Han hadde ikke cheata elns.VAC har noe som heter delayed ban, som gjør at en kan bli bannet opptil flere måneder etter at du cheatet. ;-)Når steam banner enn account så kan di ikke unbanne deg igjen, du må få spilet på nytt, eller få dem til å registrer spilet på enn ny account.Feil. De KAN unbanne en konto. Nei di kan ikke unnbanne en konto, blei banna på min gamle selv, så fikk eg enn mail av steam hvor det sto mye rart pluss at når steam har bannet en konto kan di ikke unbanne kontoen, i det spilet som di er bannet i.
Jooakim Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Nei di kan ikke unnbanne en konto, blei banna på min gamle selv, så fikk eg enn mail av steam hvor det sto mye rart pluss at når steam har bannet en konto kan di ikke unbanne kontoen, i det spilet som di er bannet i.Vel, for et par år siden, kunne en bli bannet for å bruke x-spectate, men om en da sendte mail til Steam Support om dette, ble en unbannet. For enda lengre siden, var jo heller ikke ban-varigheten permanent (var vel først tre, og deretter fem år) - så da var det jo mulig å unbanne. Nå mener de at VAC ikke tar feil - og de banner i hvert fall ikke for x-spectate - så da kommer de ikke til å banne uansett - og selv om de ikke kommer til å unbanne, betyr ikke at de ikke KAN unbanne!
iNeo Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Alt for å tjene penger. Du kan aboslutt under ingen omstendigheter bli unbannet. Er bare å glemme å få deg unbanna. Eneste rådet er å kjøpe deg css på nytt. koster ikke allverden heller akuratt.
Jooakim Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Alt for å tjene penger.De får jo også bort et par cheatere.
Lampen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Skrevet 12. januar 2009 Tror nok ikke cheaterne blir borte. Tenk vis jeg hadde cheatet og ble banna. Hadde jeg kjøpt nytt. Skal jo kjøpe nytt nå selvom jeg ikke cheatet. btw steam skreiv til meg at man kan bli bannet vis man bruker en skin som ikke er kompatibel med exe fila
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Om en blir bannet og må kjøpe cs på nytt, så veit han at det er stor sjans for at han kan bli bannet igjen, og vil kanskje ikke cheate igjen. Har en venn som ble bannet her for noen dager sia fordi han hadde brukt cheat engine på lan, glemt å skru av når han kom online og ble derfor bannet nesten 3 mnd senere. Nå har han tatt bort alt av slike programmer for at ikke noe lignende skal skje igjen.
CuteOne Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 KANSKJE ja, mange som ikke får det inn i huet etter at de har blitt bannet. De bare kjøper ny konto å peiser på med cheats igjen. VAC eller Steam folka tjener jo gode penger på cheatere da
wûst Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Er egentlig den scouten med red-dot sight på en cheat?
Haunts Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 haha, husker en gang da jeg og alle kompisene mine på lan brukte aimbot. Neste dag når vi skulle logge oss på merka alle at de hadde blitt banna, så jeg tok å fjerna programmet før jeg logga inn på steam igjen den dagen(var litt treig ut av senga). Kan si jeg var den eneste i rommmet som ikke måtte kjøpe steam på nytt da ja
Jooakim Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 https://support.steampowered.com/kb_article...=7849-RADZ-6869 The VAC system reliably detects cheats using their cheat signatures. Any third-party modification to a game designed to give one player an advantage over another is classified as a cheat or hack and will trigger a VAC ban. This includes modifications to a game's core executable files and dynamic link libraries. The following will not trigger a VAC ban: * Using chat programs like X-Fire * Playing multi-player mods which do not modify core .EXE and .DLL files * System hardware configurations * Updated system drivers, such as video card drivers * Using custom skins, sounds or maps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå