Gå til innhold

Siemens S55 vs. Sony Ericsson T610


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenker mye på mobil for øyeblikket. Hat bla. sett på S55 og T610 som kommer til sommeren. M55 ser også fristende ut.

 

Derfor:

Hva er deres anbefaling: Hvilken er 'best'? S55 eller T610?

 

Det som er viktig for meg er:

* bluetooth

* enkel i bruk

* god batterikapasitet

* god fargeskjerm

* T9

(kamera er lite biktig pga. at jeg har et dig. kamera utenom...)

 

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T610 er antagelig bedre enn s55 på alle områder her, men jeg skal ikke si det for sikkert. Men viss man ser på m55, så er det en annen sak.. Jeg ville valgt T610, men det er en smaksak om du liker SonyE eller siemens...

 

etter det avataren din gir uttrykk for så liker du antagelig SonyE ganske godt, og da ville jeg gått for T610...

Lenke til kommentar

og bluetooth er en tråløs komunikasjons-variant...

 

mann kan bruke bluetooth til å synkronisere med en pc eller mobil som støtter bluetooth... for eksempel kan du dele bildene dine med andre mobiler akkurat som med infrarød, bare at dere kan stå over 10 meter i fra hverandre...

Lenke til kommentar
Her ser du sammenlikning:

 

Sony Ericsson T610 vs. Siemens S55

 

T610 er på papiret ett eller to "hakk" over vill jeg si, men S55 er en veldig bra mobil. Jeg fikk ikke til å sammenlikne T610 og M55; da de ikke har fått spesifikasjonene på M55 på www.esato.com enda..

 

T610 er nok mer enn et "hakk" over s55.. :yes:

Vil si at kun at den har 128x160 pixler oppløsning med 65k farger er mer enn et "hakk" over s55 som har bare 80x101 pixler og 256 farger... :wink:

Lenke til kommentar
og bluetooth er en tråløs komunikasjons-variant...

 

mann kan bruke bluetooth til å synkronisere med en pc eller mobil som støtter bluetooth... for eksempel kan du dele bildene dine med andre mobiler akkurat som med infrarød, bare at dere kan stå over 10 meter i fra hverandre...

På Sony Ericsson z1010 er det 100 meter! Det er genialt!

Lenke til kommentar
og bluetooth er en tråløs komunikasjons-variant...

 

mann kan bruke bluetooth til å synkronisere med en pc eller mobil som støtter bluetooth... for eksempel kan du dele bildene dine med andre mobiler akkurat som med infrarød, bare at dere kan stå over 10 meter i fra hverandre...

På Sony Ericsson z1010 er det 100 meter! Det er genialt!

 

ja, muligheten for lengre avstand mellom bluetooth enheter er allerede lansert i japan, men det tar tid før det kommer til Norge... Det er sannsynligvis ikke noe problem for prodsenter og lage bluetooth med en rekkevidde på langt over 1 km med dagens teknologi, men jeg tror ikke netcom og telenor hadde likt det noe serlig godt.. det kunne nesten ha tatt over all type mms/sms/mail....

Lenke til kommentar

Prisen på S55 vil nok falle betraktelig når t610 kommer ut. Vil nok skje det samme med S55 som med t68i, atfolk vil kjøpe den i store mengder pga. god pris og at det er en fabelaktig telefon. Men tror det vil gå litt tid før det kommer en telefon som kompeterer med t610 direkte. SX1 feks. stiller i klassen over selv om jeg har sett endel sammenligninger her inne.

Lenke til kommentar

Tror IKKE S55 vil dette spesiellt mye fordi T610 konkurrerer i en helt annen klasse. 7250 og andre kameramobiler vil dette i pris. S55 er priset såpass lavt nå uansett. LAVERE en T68i, år etter den kom. Det er grenser for lavt den vil gå..

 

T68m kostet 6000 da den kom. ETT år etter kostet den enda 3-4000.-NÅ priser mange butikker den til ca. 3000,-

:grumpy: S55 er bare knappe 6 mnd gammel og koster helt nede i 2300,- :yes:

Lenke til kommentar
Tror IKKE S55 vil dette spesiellt mye fordi T610 konkurrerer i en helt annen klasse. 7250 og andre kameramobiler vil dette i pris. S55 er priset såpass lavt nå uansett. LAVERE en T68i, år etter den kom. Det er grenser for lavt den vil gå..

 

T68m kostet 6000 da den kom. ETT år etter kostet den enda 3-4000.-NÅ priser mange butikker den til ca. 3000,-

:grumpy: S55 er bare knappe 6 mnd gammel og koster helt nede i 2300,- :yes:

 

T68i koster 2200kr uten abb...Hvor selger de s55 til 2300kr uten abb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...