Fryseboks1 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hei! Skal jeg gjøre denne forandringen må det skje i kveld, senest i morgen. Varen sendes om veldig få dager fra Komplett.no, derfor haster det slik. Intel Quad core 2.83ghz, 650watts strømforsyning, HD 4870 1gb, 4gb ram VS Intel 2 duo core 3.16ghz, 750watts strømforsyning, HD 4870x2 2gb, 4gb ram Sistenevnte er 300kr billigere (merkelig nok). Og jeg må vite om 750 watt er tilstrekkelig nok til å faktisk KJØRE dette skjermkortet. Med tilstrekkelig mener jeg nok, ikke "nok" til å såvidt kjøre komponentene sammen. Jeg kjører på 1280x1024 oppløsning, men vær så snill - se bort i fra dette. Jeg tenker mest på hva som er råest akkurat nå til dags innenfor gaming, ikke hva som er best om 2 år. Takk! Edit: Førstenevnte oppsett er hva jeg har til nå, 2. oppsett vurderes. Endret 10. januar 2009 av Fryseboks1
Giallorossi Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Det er mer enn nok, enkelt og greit. Og jeg ville selvsagt gått for det siste oppsettet da du har lite brukt for en Quad Core og har derav større utbytte i et bedre Skjermkort (selv om det er nesten latterlig å kjøpe så overkill skjermkort til den kjipe oppløsningen - Men dette vet du om)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå