Gå til innhold

Bestilt Soundsticks II - Får håpe de duger


Anbefalte innlegg

https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304887

 

Skal såklart brukes til hva de er ment til, altså ikke fylle et konsertlokale med lyd, men bruk fremfor pc'en. Jeg har lest tilbakemeldinger fra prisguiden, og jeg har lest tester på nett. Alt sier bare kjøp kjøp kjøp. Greit, de er noen år gamle, men bør vel være verdt penga ?

Ikke inngang til headsett bryr jeg meg ikke om, stapper den inn i maskina likevel så ser ikke på dét som en minus.

 

Noe annet å tillegge produktet ?

 

Har dette lydkortet: Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Champion Edition

 

og disse hodetelefonene: Beyerdynamic DT770-80 Pro hodetelefon

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har disse å jeg må si jeg er imponert. H/K er som kjent tong i lyden å det er disse å. har H/K avr7300 som jeg bruker i sterio å lydfylden av disse til H/K er på samme nivå.

 

jeg angrer vertfall ikke. på lydsiden i maskinen X-fi titanium pciex1

 

driverne til creative dog er ikke bra. står maskinen på 1 til 2 dager er lyden stuttrende. noe jeg mener er driverne til vista 64

Lenke til kommentar

Wow, jeg må bare si: Dette var over all forventning :) Dro på posten for en en time siden, og ble sjokkert da jeg så pakken. Så liten den var tenke jeg. Fikk litt bange anelser der og da gitt. Men, her sitter jeg nå og spiller for halv gass og selv det er mer en bra nok :D

 

Skjønner fortsatt ikke at det knøttlille anlegget her gir så mye lyd, og i tillegg så bra lyd som den gir. Anbefales ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...