Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dumpe en venn?


Anbefalte innlegg

I en stund nå har en venn av meg blitt mer om til en fustrasjon enn å være enn venn. Eneste måten jeg ser veien ut av dette er å slutte å holde kontakten.

 

Har prøvd å si dette til ham på en mer indirekte måte, men det synker ikke inn til ham.

 

Grunnen til at jeg ikke ønsker å ha kontakt med ham er at han i flere år har vist sine følelser for meg og sagt han er forelska i meg osv... men han klarer heller ikke å respektere at jeg er lesbisk!

 

men det jeg lurer på er, hvordan dumper man enn venn når han ikke klarer å ta hintene at jeg ikke ønsker kontakt med ham lengre?

 

til nå har jeg prøvde dette:

 

Ignorere ham

 

Ikke ta kontakte tilbake

 

fortalt ham hva jeg mener om ham!

 

noen andre sjeler der ut men noen ider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg antar at en trekant er uaktuelt. Men vil du bryte kontakten selv om han slutter å legge an på deg?

 

Jeg har min tvil på at han slutter å legge ann på meg. Han har kostet meg et forhold. han har lagt ann på meg jeg gikk ut ifra VGS som nå er 6 år siden.

Lenke til kommentar
Jeg antar at en trekant er uaktuelt. Men vil du bryte kontakten selv om han slutter å legge an på deg?

 

Jeg har min tvil på at han slutter å legge ann på meg. Han har kostet meg et forhold. han har lagt ann på meg jeg gikk ut ifra VGS som nå er 6 år siden.

 

Han gjør det ikke for å være morsom da? Normale mennesker tar jo hintet før det går 6 år :ermm:

Lenke til kommentar

Come back to may place and I'll cure you :cool:

 

Men seriøst, bare behandle fyren som luft så går det over etter hvert. Selv den tregeste idiot forstår når du _aldri_ svarer eller reagerer på noe som helst. Om du treffer fyren på gaten så går du bare forbi, ser ikke på han overhodet, og ignorerer alle forsøk fra han på å få kontakt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Vær ærlig :)

 

Det enkle er ofte det beste.

 

Jeg har sagt til ham, at jeg kommer aldri til å innlede et forhold tilham, vi har vokst fra hverandre siden vi gikk på vgs, at jeg vil nok ikke ha noe særlig kontakt med ham frem over siden jeg er mer opptatt av å være med i homomiljøet rundt meg.

 

Jeg blir bare så fustrert av dette :(

Lenke til kommentar
brutal_mann, det der er mye mer smertefullt, hvis han virkelig er forelsket i henne.

 

Kutt ham ut raskt og effektivt, med mindre du kan få ham til å innse at det ikke blir noe av.

Snakk med gutten. Dette er blitt så alvorlig at du har lyst å avslutte vennskapet.

Klart det er smertefullt, men hva så? Fyren tar jo hverken hint eller direkte beskjeder, da er dette eneste løsning. Dvs, eneste lovlige løsning.

Lenke til kommentar
Vær ærlig :)

 

Det enkle er ofte det beste.

 

Jeg har sagt til ham, at jeg kommer aldri til å innlede et forhold tilham, vi har vokst fra hverandre siden vi gikk på vgs, at jeg vil nok ikke ha noe særlig kontakt med ham frem over siden jeg er mer opptatt av å være med i homomiljøet rundt meg.

 

Jeg blir bare så fustrert av dette :(

Jeez, fordi du er dike skal du løpe rundt å BARE ha homsevenner, GL & HF, var ikke det der trangsynt så veit ikke jeg. Jaja, noen liker det vel sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...