Gå til innhold

Kvittering for at garanti skal gjelde?


Liberum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener å huske at du ikke trenger det. Trur de har en slags databse over når de forskjellige ble solgt. Men min hadde de tydeligvis ikke inne i systemet, så jeg måtte finne fram kvitteringa å ta bilde av den. Men det er jo bare å ringe å sjekke

 

Merkelig svar.

Du mener man ikke trenger kvittering, men har selv erfaring med å måtte vise kvittering. :!:

Lenke til kommentar

Neppe, du er jo norsk. 5 års reklamasjonsrett gjelder også for Microsoft og det er de nok blitt gjort oppmerksomme på. Dessuten kan de ikke bare fakturere deg ut av det blå. Som ved alt av reperasjoner skal det først avklares med kunde om du ØNSKER en reperasjon, samt gies et overslag over hva det vil koste. Den endelige regningen kan videre ikke være over 20% dyrere enn forespeilet ved inngåelse av avtalen.

Lenke til kommentar
Mener å huske at du ikke trenger det. Trur de har en slags databse over når de forskjellige ble solgt. Men min hadde de tydeligvis ikke inne i systemet, så jeg måtte finne fram kvitteringa å ta bilde av den. Men det er jo bare å ringe å sjekke

 

Merkelig svar.

Du mener man ikke trenger kvittering, men har selv erfaring med å måtte vise kvittering. :!:

Merkelig blei det kanskje, men det var det jeg mente! Forstod det som om at det var noe feil i mitt tilfelle. Er vel flere som støtter det her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...