Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har lagt inn et innlegg her nå azz...

 

Men må legge til en litt rar mixtape: http://thisis50.com/page/thisis50-mixtape-vault (gratis) (Trykk på den som heter Sincelery yours)

 

Hele mixtapen er noe så uvanlig som en utgivelse der 50 Cent rapper over gode, gamle R&B-instrumentaler fra 70- og 80-tallet (Stevie Wonder, Rick James, Prince, The Tom Tom Club, Shalamar osv)

 

Ganske fet egentlig, er bra nok til at jeg ANBEFALE Å SJEKKE DENNE UT!!

 

Mange fete sanger på tapen, men må vel legge ut 1 sang fra Mixtapen: 50 cent - Thanks alot

 

--------------------------------------

 

Og noen som har hørt om den pågående beefen mellom Rick Ross og 50 cent?

 

Nå skal 50 cent knuse livet til Rick ross for moroskyld!!

Sjekk videoen: (hvis du gidder)

 

http://www.youtube.com/watch?v=cRCl8zJYvUI

 

GO 50 CENT!! :D

 

EDIT: Håper det går bra at jeg tok 2 videoer i samme innlegg.. Delte på en måte innlegget i 2....

 

EDIT 2: Det gikk visst ikke ifølge Thendrup :p:) , så linker til den andre... ;)

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
Og noen som har hørt om den pågående beefen mellom Rick Ross og 50 cent?

 

Nå skal 50 cent knuse livet til Rick ross for moroskyld!!

Sjekk videoen: (hvis du gidder)

 

http://www.youtube.com/watch?v=cRCl8zJYvUI

 

GO 50 CENT!! :D

 

Jess, leser nyhetene på Kingsize også. Rick Ross er en feit tespe som fortjener å bli most. Begynner nesten å like 50 av det der.

 

"I'ma fuck your life up... for fun."

Lenke til kommentar
Rick Ross er en feit tespe som fortjener å bli most. Begynner nesten å like 50 av det der.

Oh Yes!

----------------------

Men må spørre her, syns det er lite informasjon å finne om denne filmen...

 

Når kommer Notorious - Bigger than life ut på DVD (kommer nok til å laste den ned og, for å være ærlig..) og går den på kino i norge nå eller(isåfall når vil den komme)?

Endret av The Fox
Lenke til kommentar

Merkelig at Notorious filmen har fått så mye oppmerksomhet. Den lukter jo vondt på lang vei. Dette er en film som kun lages for å gjøre penger, ikke noe prestisje som ligger der. Dette er Puff Daddy som skal gjøre penger på sin beste venn igjen. Å mark my words - Puffy kommer til å fremstilles på en meget bra måte.

 

For at en slik film skal være god, må det ligge kontrovers, godt skuespill og overraskelser. Biografiske filmer er meget vanskelige å gjøre gode. Skuespillet kan man ordne seg til, det andre kan være tilnærmet umulig å få til. Spesielt med så mange som puster deg i nakken, regissørsen har sine hender bundet. Biggie filmen blir i beste fall ok, men jeg tror den blir direkte dårlig. Det sa jeg tidligere i denne tråden også.

 

En ussel måte å gjøre mer penger på avdøde Biggie nok en gang. Hadde Puffy vært en bedre venn, hadde han i det minste satset på å få minimum en Spike Lee til å gjøre filmen. Om ikke han fikk det til, så bare droppet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...