Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den videon ble posta og diskutert for to uker sida også. ;)

__

Ang. Helly Hansen. De får en shoutout fra Raekwon i takkelista i Only Built 4 Cuban Linx.

Og coveret til Ironman viser at mangefarga regntøy var greia å ha på seg på den tida.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
iron.jpg
Skrevet (endret)

chill låt.. K'naan - Strugglin'

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av flogieboogie
Skrevet
Den videon ble posta og diskutert for to uker sida også. ;)

__

Ang. Helly Hansen. De får en shoutout fra Raekwon i takkelista i Only Built 4 Cuban Linx.

Og coveret til Ironman viser at mangefarga regntøy var greia å ha på seg på den tida.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
iron.jpg

Åja, ok beklager hakke vært her på en liten stund :p

Skrevet
Hva mener dere om Black Sunday skiva til Cypress Hill? Den er jo alt annet enn ny, men drit fet er den :D

Fet den! Cypress er episk. Personlig liker jeg Temple of Boom og IV best.

Skrevet

Låt fra det nye albumet til Snowgoons med El Da Sensei og Kaze. Har hørt en av de andre sangene på albumet og den var ikke så lovende, men om resten av albumet blir som Survive the Mass så blir det vell et kjøp.

Se filmen hos Youtube

Bare elsker beaten på sangen! :)

Skrevet (endret)

Young Jeezy [2008] By The Way

Teksten ligger selvsagt omtrent på neandertalernivå, men jeg liker'n. Er klar over at det kan regnes som tabu å poste denslags musikk i denne tråden, men... er en sucker for beats :D

Endret av AvieN
Skrevet (endret)

A Tribe Called Quest - Oh My God

Se filmen hos Youtube

Sikkert blitt postet mange ganger før, men ja... En skikkelig god klassiker jeg aldri kommer til å gå lei av. Den bassline'n med contrabassen er rett og slett nydelig - for å bruke et ord jeg sjeldent bruker (:wow:). This sort of love lasts forever. :)

Endret av Smål
Skrevet

kakesjef: Vill låt, takker.

Enhver seriøs hip-hop samling bør inneholde i alle fall ATCQs tre første album. Kvalitet fra start til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...