Session^^ Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=90928 Det er spesielt hovedkortet jeg ikke er helt sikker på. Er en stund siden jeg har vært borte i AMD, men tenkte det kunne være greit for å støtte opp litt om AMD som sliter i disse dager Edit: Er ram'en ok forresten? Endret 9. januar 2009 av Session^^
Gavekort Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Alt er relevant til kva serveren skal brukes til. Edit: I dette eksempelet er rammen heilt uaksepabel til store oppgaver som blandt annet dedikert spillserver. Edit2: Og hovedkortet har ikkje So-dimm men dimm-standard. Endret 9. januar 2009 av Blomsterbob
Ash Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 2Gb ram er mer enn nok til å kjøre spillserver på. Har kjørt dedikert spillserver med mindre ram enn som så uten at det har hatt noe negativ innvirkning på ytelsen. Det som ville blitt en større overraskelse for Session er at det er satt opp so-dimm brikker, som er en type minnebrikker for bærbare pc'er (de er mindre enn vanlige ddr2 brikker). Så du må finne noen andre minnebrikker.
Gavekort Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Eg reagerte ikkje på kapasiteten men minneprosessoren på kun PC800, eg vil ikkje tenke på dei lange loadingtidene som vil oppstå.
Session^^ Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Oi da, den ram'en hadde ikke noe der å gjøre nei. Nå ser det vel bedre ut
knut Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor ikke kjøpe en sånn som dette: http://www1.euro.dell.com/content/products...=bsd&~tab=2 Om du ikke har kabinett fra før kan det fort bli billigere å kjøpe en ferdig maskin når man ser på prisene de har der. Merk at prisene som du ser på førstesiden er uten moms og frakt, så maskinene kommer opp i mellom 2500 og 3000 kr ink mva og frakt.
Session^^ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Jeg synes ikke de var særlig bra priset. Med 2 gig ram og 500gig harddisk ble summen fort større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå