Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]PC = dau etter "grov" mishandling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg erfarar problemer med å starte opp pc'n min, etter ein uforsvarleg tur der den fekk ein god del juling. I dét eg prøvar å slå på pc'n så vil den altså ikkje starte. Eg høyrar derimot ein tikkelyd på ca 110-120 bpm, i tillegg til at LED-lampa forann pc'n blinkar vagt. Er det strømforsyninga som er øydelagt?

 

Eg har erfart dette problemet før men har alltid klart å fått den i gang igjen. Det gjor eg ved å ta ut strømkontakta igjen, la den stå ei stund, deretter plugge i strømforsyninga å slå på pc'n.

 

PS: Eg veit for augeblikket ikkje kva slags strømforsyning det er, men det kan eg finne ut - om det er skulle være av noko relevanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha fraktet en pc må du åpne den å se til at alle kort sitter.

Har du en tung cpu kjøler er det lurt å tenke på hvilken veg pcen står.

 

Ta ut og inn alle kort og ledninger så har du iallefall utelukket det.

PSU kan ikke bli ødelagt av transport, med mindre det er en Q-tec

Lenke til kommentar

Beklager sent svar! Eg rakk overraskande nok ein tur inn til Datakjeden og fikk altså problemet løyst.

 

For å svare på spørsmåla over; Det er snakk om ein stasjonær komplett-pc som nærmar seg 2 år. Eg tok kanskje litt hardt i då eg skreiv "grov mishandling" men det var også derfor eg skreiv anførselsteikn også.

 

Av "grov mishandling" meinar eg at pc'n er blitt fraktet i ei 1-2cm tjukk pappeske uten isolering (den passa akkurat). Bussjåføren var forsinka og hadde svært dårlig tid for å rekke toget - han nærmest kasta forsiktig all bagasje inn. På toget fekk den nok ein litt mildare mishandling. Dette er sjølvsagt kun min eigen feil. Alt av kort og kablar satt slik som det skal.

 

Løsning: Strømforsyninga har gått adundas, noko som ikkje var fullstendig pga den ubehagelige reisen. Det eg beskreiv tidlegare som ein "tikkande" lyd, var visstnok harddisken som da ikkje fekk (nok) tilført strøm.

 

Takk for alle svar!

PS: Dette er eit flott forum! :)

Lenke til kommentar
Beklager sent svar! Eg rakk overraskande nok ein tur inn til Datakjeden og fikk altså problemet løyst.

 

For å svare på spørsmåla over; Det er snakk om ein stasjonær komplett-pc som nærmar seg 2 år. Eg tok kanskje litt hardt i då eg skreiv "grov mishandling" men det var også derfor eg skreiv anførselsteikn også.

 

Av "grov mishandling" meinar eg at pc'n er blitt fraktet i ei 1-2cm tjukk pappeske uten isolering (den passa akkurat). Bussjåføren var forsinka og hadde svært dårlig tid for å rekke toget - han nærmest kasta forsiktig all bagasje inn. På toget fekk den nok ein litt mildare mishandling. Dette er sjølvsagt kun min eigen feil. Alt av kort og kablar satt slik som det skal.

 

Løsning: Strømforsyninga har gått adundas, noko som ikkje var fullstendig pga den ubehagelige reisen. Det eg beskreiv tidlegare som ein "tikkande" lyd, var visstnok harddisken som da ikkje fekk (nok) tilført strøm.

 

Takk for alle svar!

PS: Dette er eit flott forum! :)

Når harddisken tikker blir ikke jeg glad.... Råder deg til å ta backup av alle data du vil ta vare på for sikkerhets skyld.

Tikking i disk sier meg at du sitter med lånt tid igjen på disken. Kjør en smart test eller noe lignende for å sjekke.

 

Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...