Gå til innhold

Kjøpe Red Alert 2, bare med key?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Kanskje en litt vanskelig tittel, men jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt Red Alert produkt key? Altså at jeg bare laster ned spillet og bruker ordentlig key, for så å spille på nett?

Thnx!

så du skal først laste ned pirat for så å kjøpe en key?

er det ikke enklere å dra ned på en spille butikk å kjøpe RA2 eller C&C pakken first decade?

er det ikke enklere å dra ned på en spille butikk å kjøpe RA2 eller C&C pakken first decade?

Selvfølgelig kjøpe en nøkkel for å spille på nett. Det er nemlig den du betaler for. :) Da kan jeg få tak i spillet uansett hvor jeg ønsker. :)

Selvfølgelig kjøpe en nøkkel for å spille på nett. Det er nemlig den du betaler for. :) Da kan jeg få tak i spillet uansett hvor jeg ønsker. :)

Men hvorfor skal du kjøpe BARE key når du kan dra til din lokale spillsjappe å få hele spillet?

Cdene koster strengt tatt ingenting, der er key du betaler for.

Men hvorfor skal du kjøpe BARE key når du kan dra til din lokale spillsjappe å få hele spillet?

Hvorfor ikke? Jeg har GB linje her, så det tar omtrent 10min å laste ned spiller og jeg har heller lite lyst på plater. Og dessuten har jeg vært å sett i butikker her, og ingen har (selvfølgelig) RA2 ute nå..

Gjest Slettet+130498

Hvorfor ikke? Jeg har GB linje her, så det tar omtrent 10min å laste ned spiller og jeg har heller lite lyst på plater. Og dessuten har jeg vært å sett i butikker her, og ingen har (selvfølgelig) RA2 ute nå..

kjøp first decade. får du alle C&C spille som er ute.

kjøp first decade. får du alle C&C spille som er ute.

Nja, du får alle opp til Zero Hour.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...