Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne på nye sprell med dama...


Gjest Gutt_18

Anbefalte innlegg

Takker for gode svar. Utsagn som brutal_mann kommer med ignorerer jeg plent, om han ikke har en bedre begrunnelse enn det der. Det er ikke så lett å gi slipp på noen man har hatt i 2 år..

For all del, om du vil kaste vekk livet på enveisforhold så be my guest. Men det er lov å sette foten ned og kreve noe tilbake i forhold. Det er ikke meningen at en part skal oppføre seg som en dumsnill valp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt_18

Takk for gode svar!

 

Det hjelper virkelig på med litt innspill fra andre. Det er ikke lett å takle ting når man står helt alene, og er redd for at forholdet skal gå rett i dass. Det eneste jeg ønsker er å gjøre de riktige handlingene her for at hun skal bli bedre igjen.

 

Jeg vil gjerne finne på noe slikt som en dag med middag. På 2 årsdagen vår, som var i desember så gjorde vi noe vi ikke har gjort før. Vi drog inn til Oslo med tog, spiste mat på Peppes og så Max Manus på Colosseum. Jeg syntes det var kjempekoselig, og det tror jeg hun gjorde også.

 

Vi må bare gjøre det mer.

Lenke til kommentar

Sant :)

 

Jeg og typen bor jo sammen, og er sammen hver eneste dag, men det er ekstra trivelig å faktisk gjøre noe sammen :)

 

I kveld skal vi lage middag sammen, og teste ut ei oppskrift som vi aldri har prøvd før. Helt uten hjelp fra Toro :p Etterpå skal vi se en romantisk komedie :love: Slikt er så trivelig.

 

For en ukes tid siden dro vi på bowling sammen. Det var også kjempekoselig.

 

Og så går vi med planer om å kjøpe oss skøyter og dra på isbanen

Lenke til kommentar
For all del, om du vil kaste vekk livet på enveisforhold så be my guest. Men det er lov å sette foten ned og kreve noe tilbake i forhold. Det er ikke meningen at en part skal oppføre seg som en dumsnill valp.

 

Han får vel noe tilbake tenker jeg.. Men det hender at den ene parten trenger litt ekstra hjelp, forståelse og omtanke for og komme tilbake.. Og hvis man er en god kjæreste da så hjelper man partneren sin tilbake så godt man kan. Man skal være villig til og gjøre endel for kjæresten sin, i alle fall så lenge som de har vært sammen.

 

Lurer på hvor mange forhold du har ødelagt om folk fulgte dine råd til punkt og prikke..

Lenke til kommentar
For all del, om du vil kaste vekk livet på enveisforhold så be my guest. Men det er lov å sette foten ned og kreve noe tilbake i forhold. Det er ikke meningen at en part skal oppføre seg som en dumsnill valp.

 

Han får vel noe tilbake tenker jeg.. Men det hender at den ene parten trenger litt ekstra hjelp, forståelse og omtanke for og komme tilbake.. Og hvis man er en god kjæreste da så hjelper man partneren sin tilbake så godt man kan. Man skal være villig til og gjøre endel for kjæresten sin, i alle fall så lenge som de har vært sammen.

 

Lurer på hvor mange forhold du har ødelagt om folk fulgte dine råd til punkt og prikke..

Forhåpentligvis så ar jeg bidratt til at folk sluter å kaste vekk tiden sin på folk som ikke er verdt det. For mange virrer rundt med idiotiske rosa tanker om hvordan et forhold skal være og ofrer helsa på å oppnå disse rosa ideene. Folk sliter seg ut i årevis på å få respons fra folk som i prinsippet gir totalt faen i både dem og forholdet. Folk må rett og slett bli flinkere til å sette klare grenser for hva som aksepteres og hva som ikke aksepteres. Mangel på respons og engasjement er noe som IKKE skal aksepteres!

Lenke til kommentar

Klart finnes det sånne forhold som du beskriver, men dette forholdet her minner ikke mye om det du beskriver.

 

Alle kan en eller annen gang bli deppa, og da trenger man litt hjelp.. Hjelper veldig lite om partneren slår opp fordi den andre ikke kan gi like mye tilbake hele tida. Da er man en overfladisk drittsekk.

Lenke til kommentar
Klart finnes det sånne forhold som du beskriver, men dette forholdet her minner ikke mye om det du beskriver.

 

Alle kan en eller annen gang bli deppa, og da trenger man litt hjelp.. Hjelper veldig lite om partneren slår opp fordi den andre ikke kan gi like mye tilbake hele tida. Da er man en overfladisk drittsekk.

Nja.. Jeg vil heller si at en er et barn av sin samtid. Og ikke minst at en får utnyttet den korte tiden vi har tilmålt her på jorden mest mulig effektivt.

 

Forøvrig så bør folk være selbevisste nok, og ikke minst selvkritiske nok, til å unngå slike situasjoner som TS opplever.

Lenke til kommentar

Spørs også litt på hvordan man velger og utnytte sin tid, jeg tror man har bedre utnytte av kjærligheten om begge jobber for den.. Nå er dama til trådstarter nedfor, og trenger hjelp og støtte uten at hun kan gi så mye tilbake. Senere engang i det forholdet kan det like gjerne være trådstarter som trenger hjelp, og da kan man være glad man støttet dama si i første omgang, da hun mest sannsynlig vil være der for han..

 

Det handler om å gi og ta, det er ikke alltid like balansert over hele fjøla. Men så lenge man selv er fornøyd og man både får og gir tilbake så er det veldig bra. Synes forøvrig det er bra av trådstater og ville hjelpe henne gjennom dette :)

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...