Gå til innhold

Et spørsmål ang littlebigplanet.


Steamy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Highjacker denne tråden for et par spm ang. LBP.

 

1. Har kjøpt spillet i Norge, så jeg går ut ifra at "det er norskt". Går det ann å skifte til engelsk slik at man blir kvitt den håpløse norske stemmen? Jeg er iferd med å bli seriøs med å jakte ned mannen bak stemmen og skade han på det groveste.

Han engelske i beta'n var så mye koseligere. Mulig jeg er dårlig til å lete men.

(PS3'n min er opprinnelig på engelsk forresten)

 

2. Går det ann å lage en "new game" og beholde det du allerede har gjort? Har lyst til å gjøre det på nytt med dama. (Kom akkurat på dette spm og har ikke sjekket etter om dette går ann :))

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
2. Går det ann å lage en "new game" og beholde det du allerede har gjort? Har lyst til å gjøre det på nytt med dama. (Kom akkurat på dette spm og har ikke sjekket etter om dette går ann :))

Det har jeg savna på mange spill!

f.eks. på burnout paradice så får jeg ikke trophies for de "sertifikat" klassene og det samme 50 billboard og 50 smashes fordi jeg greide det før trphies kom på spillet

Lenke til kommentar
Highjacker denne tråden for et par spm ang. LBP.

 

1. Har kjøpt spillet i Norge, så jeg går ut ifra at "det er norskt". Går det ann å skifte til engelsk slik at man blir kvitt den håpløse norske stemmen? Jeg er iferd med å bli seriøs med å jakte ned mannen bak stemmen og skade han på det groveste.

Han engelske i beta'n var så mye koseligere. Mulig jeg er dårlig til å lete men.

(PS3'n min er opprinnelig på engelsk forresten)

 

2. Går det ann å lage en "new game" og beholde det du allerede har gjort? Har lyst til å gjøre det på nytt med dama. (Kom akkurat på dette spm og har ikke sjekket etter om dette går ann :))

 

På forhånd, takk.

 

1. Forandre språket på konsollen til English.

2. Lag ny profil, så kan du forandre profil etter hvilken save du vil spille på.

Lenke til kommentar
Går det ann å skifte til engelsk slik at man blir kvitt den håpløse norske stemmen? Jeg er iferd med å bli seriøs med å jakte ned mannen bak stemmen og skade han på det groveste.

Harald Eia er mannen du leter etter.

 

Faan, han vil jeg ikke skade :p Selv om jeg ikke hadde sjans til å høre at det var han! Men da skal det som har bestemt det få høre hvertfall! Men Harald Eia er for søt til å skades...

Lenke til kommentar
2. Går det ann å lage en "new game" og beholde det du allerede har gjort? Har lyst til å gjøre det på nytt med dama. (Kom akkurat på dette spm og har ikke sjekket etter om dette går ann :))

 

På forhånd, takk.

 

Samboer har egen bruker på PS3, så hver gang vi spilte LBP sammen i begynnelsen lastet hun sin egen bruker/Sackgirl.

 

Etter at jeg hadde rundet/acet alt, logget vi inn på hennes ps3-profil og spilte derfra til hun hadde fått med seg 100% på de brettene jeg hadde spilt alene i første runde.

 

Nå når hun også har fått med seg alt av klær/stickers, er det hipp som happ hvilken bruker vi spiller fra. Den andre laster bare "sin" Sackperson.

 

Men vi måtte ta en ny runde som over når MGS-brettene kom ;)

 

Genialt system og slik all lokal multiplayer burde fungert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...