Porto Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hei! har brukt en trial acc nå for å teste spillet en stund. Har spillet fra før siden jeg spillte det for en stund siden. det jeg lurer på, er om jeg bare kan betale videre på denne? de5t står noe om at jeg må kjøpe en kode som følger med spillet, men siden jeg har brukt den før har jeg ingen.
Svennulf Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Sånn jeg forstår det så har du vel to valg: 1 - Finne frem til den gamle accounten din og så reaktivere den med subscription eller gamecard 2 - Fortsette på den nye trial-accounten din. Da må du kjøpe spillet på nytt og bruke aktiveringskoden som følger med der. (3 - Om du vil skaffe deg Moria så kan det jo dukke opp et alternativ eller to til, litt avhenguig av hvilken pakke/boks du skaffer deg) Tror jeg klarte å holde tunga rett i munnen nå og at det er slik. Det du ikke kan er å slå sammen din nye trial-account og din gamle fullversjons-account. Jeg skal også begynne å spille igjen nå. Venter i spenning på Mines of Moria, som ble sendt i dag. Når pakka er i hus så er det bare å oppgradere min gamle Shadows of Angmar-account til Moria, reaktivere subscription og så er jeg i gang!
Porto Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Ok, takk for svar:) så noen som sa det gikk å kjøpe MoM CE, så da tenker jeg at jeg gjør det.
Svennulf Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 MoM CE er vel det de kaller pakkene til US serverne (sier det bare sånn for sikkerhets skyld, i tilfelle du spiller på EU ): Complete Edition og Collector's Edition eller no sånt. http://moria.lotro.com/ Mens til EU serverne selges SoA, SoA Gold, MoM, Compilation Pack og en Special Edition sak. http://www.lotro-europe.com/buynow.php Er til å bli sprø av Finnes sikkert enda flere utgaver også. Gjort det enkelt jeg....kjøpte EU SoA for en hundrings for lenge siden (QXL?), og MoM på amazon uk nå for 150,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå