Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter til Netopia Cayman 3357W


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å lage server til Call of Duty 4, men har problemer med det... Tror kanskje at det er portene som ikke er åpne, og lurer på om noen vet om en guide for akkurat dette modemet?

 

Jeg har dynamic ip, og jeg har sett på guider på portforward.com, men min router er ikke i listene der... Og sjekket noen andre routere, men funket ikke på samme måten som der jeg prøvde... Hos meg krevde de ip, noe som jeg ikke så de gjorde på andre routere...Clicky

 

Hvis det har noe å si er det disse portene jeg skal åpne:

UDP:28960

UDP:20800

UDP:20810

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha ^^

 

Men nå er det et nytt problem. Nå er det det at når jeg lagrer endringene (etter å ha valgt hvilke porter som skal åpnes), så laster den i evigheter, uten å komme seg noe vei... Er det kanskje brannmur eller anti-virus som blokkerer?

 

EDIT: Jeg prøvde på nytt, og trykket lagre endring, og så kom jeg til forsiden av endring.nextgentel.no

 

Da trodde jeg at det gikk, men testet porten 28960 på denne siden her, men fikk denne meldingen:

"84.49.193.196:28960 is Closed

Reason Given: Connection timed out

More about this error: This means that you are most likely behind a firewall, this error esentially says that you and your computer aren't there. You might also check to be sure that your ip is 84.49.193.196, if it is not then you are behind some sort of proxy."

 

Har deaktivert brannmur og avslutta antivirus

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...