Gå til innhold

Sponsor søkes til counter strike clan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en gruppe på 11 personer. 6 aktive spillere. vi søker sponsor. sponsorene blir reklamert på hjemmesiden vår www.backstabbers.page.tl og på vår genser som vi bestiler snart evt spillserver. :thumbup: Er en del på lan. spiller aktivt hver dag, og spiller få timer om dagen. :p kontakte meg over www.backstabbers.page.tl. BS*t0sh<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vell vunnet en del på lan.

musmatter.penger, og annet stasj. har også vunnet cupclaner over www.pwned.no uten premier.

Så att vi ikke har vunnet er ikke sant. Laget mitt har vunnet meldal-lan. altså vi stillte med 2 teams og kom på 1 og 2 plass.:D

www.backstabbers.page.tl

Skrevet

Et lite tips vil også være å lage en mer seriøs nettside som ikke er FULL av skrivefeil og gramatikkfeil.

Eksempel:

"In the clan BS* we have eleven peoples.

Most of the people is active gamers. Age on the the gamers is fourteen to sixteen.Play almost every day to one

hours to five and six hours.

Skill is Hige(Y)"

Jeg ville ikke engang vurdert å sponse noen som fremstår som så useriøse, uansett hvor gode dere er.

Skrevet

Ost? Enten er det en forkortelse jeg ikke har hørt før, eller så er det tidenes mest unødvendige innlegg. :-)

Skrevet

Men lett vær og skrive til oss da. ikke være- her spør jeg etter en sponsor som kan sponse oss. Husk hvær sponsor kommer på genseren til bs*

Skrevet

Og jeg prøver å gi deg et tips til hvordan du kanskje skal klare å få tak i en sponsor. Jeg har vært med på å ordne sponsing for både enkeltpersoner og lag i min tidligere jobb, og også litt i min nåværende. Og dere vil ikke få sponsorer før dere endrer en god del ting.

Punkt 1: Lag dere en ny og bedre hjemmeside, der dere sørger for å ha et godt språk uten masse skrivefeil.

Punkt 2: Delta i, og gjør det bra, i seriøse turneringer.

Punkt 3: Kontakt firmaer(helst små firmaer innenfor bransjen) og vis til resultatene deres(f.eks på nettsidene til turneringene) sånn at de kan se at dere faktisk har oppnådd noe.

Det finnes enormt mange CS lag der ute, skal dere ha noen mulighet til å bli sponset må dere skille dere ut som seriøse og gode. Firmaer sponser ikke om de ikke føler de selv får noe igjen for det. Hjelper ikke med reklame på gensere om disse bare sees på private LAN hjemme hos en av deltagerene...

Skrevet

Jeg har nyheter til deg/dere, dere vil aldri bli sponset av 2 enkle grunner:

1) Dere er 14-15 år gamle og vil ikke bli tatt seriøst, spesielt ikke når det allerede finnes så mange andre gode og bedre lag enn dere.

2) Spiller litt på grunn nr. 1, grammatikken deres er heller laber samt uten et godt produkt som f.eks en god webside er dere sjanseløse.

En annen ting, hvorfor skulle noen ville sponse dere som er en CS klan og kun et CS lag, det er ikke effekt for en sponsor sine penger.

Skrevet
www.meldal-lan.no!

bedre hjemmeside? Ok. noen tips noen forbedringner. kjøper .no i dag heller i morgen!.

Du får ikke ".no" uten å ha et organisasjonsnummer/AS nummer, altså må du ha en bedrift.

".no" er også noe dyrere enn andre domener, ".net" er vel noe billigere og populært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...