Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ønsker å stoppe håravfall


Gjest forte

Anbefalte innlegg

NISIM og Revivogen er kjente kurer, men har de dokumentert effekt? Etter det jeg har hørt er Recrea Forte en suksessformel. Noen her som har erfaring med denne eller andre kurer?

 

Trenger også en siliconfri sjampo som kan brukes ved siden av hårkuren. Tips til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håravfall er hormonelt og genetisk. Kampen for å stoppe det er i all hovedsak både dyr, futil, og med en del bivirkninger.

 

Faktum er at en manns hår er noe av det siste kvinner ser på. Faktisk synes halvparten av kvinner at snauklipte menn er sexy.

 

Dette er som jenter med små pupper. Det er ikke ALLE gutter som foretrekker 942 Z-cup eller engang ser på puppestørrelsen når de velger seg en partner... jeg vil våge å påstå at 95%+ faktisk ikke gjør det.

 

Ta det som en mann! Du er hormonelt og evolusjonært velsignet!

Lenke til kommentar

Hvis du mister hår grunnet av en patologisk årsak er en sak, men er det forventet iht det som anonymouse nevner, kan du ikke stoppe håravfallet ditt. Du kan kanskje bremse det ørebittelite, men til hvilken kostnad?

Siden du er opptatt av ditt utseende, ville jeg har brukt pengene på klær eller treningsstudio.

 

Nå har vi svart på noe du ikke spurte om, men i beste velmenende. Jeg vet nada om Recrea forte. Silikonfrie schampoo får du nok på typ The Body Shop, Yves Rocher, o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...