Espenooop Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hei lurer på hva de forskjellige modusene til Lotr conquest er? Alle sammenligner det jo med Battlefront så vil det si at vi får en 8v8+npc match? syntes demoen var litt tam. Eller er det bare P du får NPC's å sloss mot? Takker for svar
Villanden Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_The_Rings_Conquest Competitive multiplayer modes include conquest, capture the ring, team deathmatch and hero deathmatch all of which are based from Star Wars: Battlefront 2 gametypes. In addition, a new mode, Ring Bearer will make a debut. One player plays as Frodo and the remaining players are Nazgûl. Frodo must stay alive and evade the Nazgûl as long as possible. The Nazgûl that kills Frodo becomes the new Frodo. Up to sixteen players can play online. Cooperative mode is available for up to 4 players split-screen or online on the Xbox 360 & PS3. There you go
royale Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Bare 16 players online er latterlig, og jeg håper det er co-op på campaign.
Robin91 Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg har lastet ned demoen, og vil si at om alle banene på spillet er på samme størrelse som de i demoen, tror jeg stort mer enn 16 spillere online ville blitt kaos, og ikke minst enda vanskeligere å holde seg i live i mer enn 5 min. Må i tillegg si at jeg synes spillet er utrolig bra i mine øyne. spillet går jo ikke kun ut på online modus, men gir deg og mulighet til å spille singleplayer hvor du kan pløye deg igjennom orker og andre fiender på slagmarka ettersom npc'ene i spillet tåler rimelig lite og ikke er særlig motstandsvillige Endret 12. januar 2009 av Robin91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå