Gå til innhold

Ny harddisk virker ikke på xbox 360?


Storfjarp

Anbefalte innlegg

God kveld :)

I går kjøpte jeg meg en ny harddisk og proppa den full av musikk og filmer. I stad når jeg skulle slenge meg nedpå sofaen og se "wanted", kom den ikke opp.

Jeg har søkt rundt dette og funnet mange forum hvor det er blitt sagt at xbox ikke tåler NTFS, men må ha FAT32-minne.

 

Javell...? Noen måter jeg kan fikse dette på? Harddisken er en Iomega HDD på 500 GB... Plz hjelp ? :O

 

asap :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat gjort det samme selv, kjøpte en helt lik ekstern harddisk til bruk på xboxen:)

Men det virker som det er en maximum grense for hvor stor en fil kan være? Går det ann å snike seg rundt det?

 

Nå ble jeg glad når jeg fikk se at du klarte det! :D

Kan du skrive til meg akurat hvordan du klarte det og evnt. link til nedlastninger osv ? :):whistle:

(Andre kan selfølgelig også hjelpe :p )

Jeg var nemlig like ved å kaste den ut av vindu. Eller. Jeg skulle gi den til broren min ^^^

 

Btw kjøpte du den på elkjøp 500 gb for 500 kr ? :p

Lenke til kommentar

Gjorde egentlig det som stod i den guiden. Formaterte hele harddisken, med den diskmgt elns greia, så gjorde et eller annet med den når den var ferdig. Så kjørte det programmet som det senere stod beskrevet i den guiden. Vet ikke om den funker på xboxen enda, men burde vel det siden den er i FAT32 ting nå.

 

Og ja, kjøpte den på elkjøp for 500kr:P

Lenke til kommentar
du må pakke ut zip fila da......

 

Mye jeg ikke skjønner av dette, men jeg skal innrømme at SÅPASS skjønner jeg :p

Og helst ikke kom med den nedlatende tonen som om jeg er dum som ikke skjønner denne formateringa, for dette er ikke noe som sier seg selv...

 

Men takk for forslag ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...