Gå til innhold

Telefon til rundt 2k og spm. om Djuice abbonement


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en ny telefon til rundt 2000,- uten abonnement, om ikke det lønner seg med et da. Har Djuice Cash nå, om jeg ikke tar feil. Går det forresten ann å bytte ut Djuice Cash med Djuice Zero og få en telefon for et par hundrelapper mindre, og fortsatt få 0,- i månedsavgift? Har ikke helt skjønt dette...

 

Har satt et par punkt den skal/burde ha:

 

God kalender - vil ha oversikt over jobb, avtaler osv.

 

E-post - om jeg kan se e-post enkelt og greit på mobilen vil det være kjekt. Har aldri prøvd dette, men virker effektivt.

 

Wi-fi - et klart pluss om dette er med, liker tanken på fri surfing.

 

MP3-spiller - den skal brukes som MP3-spiller og burde da være brukar til dette (støtte minnekort på minst 8GB)

 

Jeg har prøvd å lete litt rundt og sett på forskjellige mobiler, men har vanskelig for å bestemme meg. Merket er ikke så viktig, men liker Nokia og er vant til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Djuice Zero koster 99 i mnd med binding (men da slipper du unna minimumsfaktureringen).

 

SE G900 har jeg selv og er godt fornøyd med den, passer bra til beskrivelsen din og har bedre MP3-spiller enn mange Walkman-telefoner.

 

Over På Nokia som du liker, har du f.eks. N82 og N95 som begge er veldig gode på kamera og lyd, og som støtter Wifi og meg bekjent har god organiserer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...