Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

gigantisk spillmesse hvor alt det nye og kjekke vises frem :)

hørt om expo i hanover ?

e3 er ca det samme bare med spill.

Skrevet

Electronic Entertainment Exposition (E3). Holdes hvert år i USA, som regel i Los Angeles, men jeg tror det har blitt holdt i Atlanta også. Verdens største spillmesse. Vel, kanskje er det noen japanske som er større, men i "vår" verden er E3 størst.

Skrevet

det ble avholdt for første gang i 1995, og jeg innbiller meg at messene i 97 og 98 var i atlanta, før de returnerte til los angeles. pleier å ha rundt 60.000 besøkende.

det er vanvittig morsomt på e3...og det er bare en måned igjen! :)

Skrevet
det ble avholdt for første gang i 1995, og jeg innbiller meg at messene i 97 og 98 var i atlanta, før de returnerte til los angeles. pleier å ha rundt 60.000 besøkende.

det er vanvittig morsomt på e3...og det er bare en måned igjen! :)

noen som skal dit, eller er det bare for inviterte :shrug:

Skrevet

noen som skal dit, eller er det bare for inviterte :shrug:

Det pleide å være inviterte kun før, men i fjor gjorde de noe nytt. De to siste dagen av messen får publikkum lov til å komme inn. Da blir det kanskje fullt. ;)

Skrevet

er du sikker på det? jeg mener det var like strengt i fjor som det alltid har vært, og at det er strengt i år og. de krever i alle fall like mye bevis på at du er i bransjen som de alltid har gjort.

Skrevet

Det er meget strengt. Det var ikke rent få papirer som måtte sendes over Atanteren for å få pressebillett. Alt fra Brønnøysund-registerskjemaer til førerkort og bevis på at vi er i spillbransjen.

Skrevet

men - det skal ikke være så vanskelig å komme seg inn selv om man ikke er i bransjen...hvert år har jeg møtt folk som har funnet på fiktive firmaer osv, og fått badgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...