Gå til innhold

[Løst]ny wow gamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi.

jeg har tenkt å begyne med wow. har litt lite penger. Er det mye vits i å kjøpe wolk. med en gang eller kan jeg vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjennom det vanlige World of Warcraft og The burning crusade, men det kan være verd å bare kjøpe hele pakken, eventuelt laste ned hele sulamitten og registrere en 10 dagers trial. Du kan laste ned hele sulamitten fra nette (www.wow-europe.com), skulle det falle i smak registrerer du bare kreditkortet på account siden.

Skrevet
Du må gjennom det vanlige World of Warcraft og The burning crusade, men det kan være verd å bare kjøpe hele pakken, eventuelt laste ned hele sulamitten og registrere en 10 dagers trial. Du kan laste ned hele sulamitten fra nette (www.wow-europe.com), skulle det falle i smak registrerer du bare kreditkortet på account siden.

Det er ikke helt korrekt. Han må fortsatt kjøpe pakkene i butikken(eventuelt CD-key på nett) for å få oppgradert til fullversjon.

Skrevet

Da har de endret det siden min spede start, lastet ned klienten fra nettet og da 10 dager var over gikk jeg bare inn på account manager, la til kreditkortet, og fortsatte der jeg slapp. Wrath of the lich king er faktisk den første WoW jeg kjøpte med cover og hele pakken, de 2 andre eksisterer kun som en .exe fil på en DVD.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Du kan laste ned alle spillene og opprette en trial account. SÅ kan du oppgradere accounten senere ved å betale et beløp.

Har ikke gjort det selv, men har sett reklame for det på wow-europe.

Skrevet
Det var da veldig rart at du skulle slippe å betale for spillet.

Når du sier det så tja, tenkte heller slik at de var vel glad for å få meg huket på spillet og har tjent penger av meg siden jeg begynte, rundt 1100 kr i året.

Men når du sier det så ja, høres litt rart ut.

Skrevet
Det var da veldig rart at du skulle slippe å betale for spillet.

Når du sier det så tja, tenkte heller slik at de var vel glad for å få meg huket på spillet og har tjent penger av meg siden jeg begynte, rundt 1100 kr i året.

Men når du sier det så ja, høres litt rart ut.

Han slapp ikke å betale. ;) Han måtte betale en månedspris med en gang, - de 10 dagene han fikk gratis. Mens hvis du kjøper en i butikken, får du en gratis måned med på kjøpet. ^^

Skrevet

ok, du kan kjøpe vanelig wow i første omgang til du når 58,

om du aldrig har spilt et MMO før burde dette ta 1--3 månder etter hvor mye du spiller,

når du når 58 kjøper du burning crusade, så når du er i 68 kjøper du WOTLK (noen ambefaler 70 :)))

58-68 burde ta.. 1 månde.

så tar 68-80... 1-2 månder :)

men tids beregningen er tatt etter betrakting at du ikke spiller så mye :p

Skrevet

Både Howling fjord og Borean tundra er vennlige mot level 68 spillere så du kan trygt dra til Northrend som level 68. Det er mye mildere å være level 68 i northrend enn det er å være 58 i Hellfire. Husker jeg kom bokstavelig talt på feil side av en svær mekanisk kjempe så snart jeg var ute av Thrallmar :)

Skrevet
Både Howling fjord og Borean tundra er vennlige mot level 68 spillere så du kan trygt dra til Northrend som level 68. Det er mye mildere å være level 68 i northrend enn det er å være 58 i Hellfire. Husker jeg kom bokstavelig talt på feil side av en svær mekanisk kjempe så snart jeg var ute av Thrallmar :)

han utgjorde 70% av repair billen min når jeg levla roguen :p

var mer forsiktig når jeg levla Death Knight ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...